10 Reacties

10 maanden geleden

Na een week op en af flink verkouden en hoesten, met koorts op en af heb ik de huisarts gebeld. Mijn zoon kreeg een antibioticakuur voor bovenste luchtweginfectie, en het gaat nu zoveel beter. Misschien even laten nakijken.

10 maanden geleden

probeer I.p.v. de neusspray zout oplossing eens te spoelen met die pipetjes .. die helpen hier al 3 kids beter dan het sprayen met zoutoplossing. verder is het echt overleven in de wintermaanden. we kunnen er helaas weinig aan veranderen.

10 maanden geleden

Reactie op Momof3m

probeer I.p.v. de neusspray zout oplossing eens te spoelen met die pipetje ...
Dankje, dat ga ik zeker proberen!

10 maanden geleden

Reactie op cāitlīn

Na een week op en af flink verkouden en hoesten, met koorts op en af heb ik ...
He wat vervelend.. Ik ga maandag even bellen ja. Dit is niet oké meer..

10 maanden geleden

salie-tijm olie smeren op zijn rug en borst, luuf onder zijn voeten smeren en een uitje naast zijn bed heeft bij ons goed geholpen.

10 maanden geleden

En een pufje? Dat kregen wij destijds van de huisarts voor het hoesten.. werkte goed 👍🏻

10 maanden geleden

Reactie op zonnetje05

salie-tijm olie smeren op zijn rug en borst, luuf onder zijn voeten smeren ...
Salie-tijm kende ik nog niet. Ga er eens induiken! Thanks

10 maanden geleden

Reactie op Camplies

En een pufje? Dat kregen wij destijds van de huisarts voor het hoesten.. we ...
Ja, toen hij jonger was heeft hij dat ook gehad. Maar gek genoeg stond er toen bij de bijwerkingen dat ze er wel erger van kunnen gaan hoesten? 🤨 wat ik van de huisarts toen begreep is dat het helpt bij een (bijvoorbeeld) lucht weg infectie maar niet tegen het hoesten zelf. Dus moet dan eerst ff laten checken of het een infectie is of een bacterie of iets

10 maanden geleden

Ons werd toen uitgelegd dat het er voor zorgt dat het slijm dunner wordt en makkelijker los komt en makkelijker op te hoesten is, dus dat de hoest effectiever is.. het is inderdaad werkzaam bij een luchtweginfectie .. succes in ieder geval, hopelijk wordt het snel minder!

10 maanden geleden

Reactie op Camplies

Ons werd toen uitgelegd dat het er voor zorgt dat het slijm dunner wordt en ...
Dankjewel!!