18 Reacties
één jaar geleden
Vis nog niet echt (af en toe in een potje als we die hebben), want dat eten we zelf eigenlijk amper.
Vlees al van alles. Hamburger, kip burger, schnitzel, gehaktbal, dat soort dingen. Zelfs al een paar keer een stukje frikandel uit de airfryer.
Ik maak het klaar zoals ik het voor ons klaarmaak (wel wat mildere kruiden) en dan snijd ik het in kleine stukjes en doe het door zijn avondeten. Dan is het een hapje vlees en dan een hapje groente/aardappel en andersom.
één jaar geleden
Hier eet ze onbewerkt vlees en vis gewoon mee. Een gehaktbal draai ik voor haar apart, maar bak ik wel in onze pan. Heel af en toe eet ze ook wel eens een schnitzel mee of een stukje kipcorn zonder buitenste krokantje. Dat zijn dan een paar kleine stukjes. Ze vind haar groenten net zo lekker.
één jaar geleden
Reactie op Ber22
Hier alleen als hij een potje krijgt. Veel vlees is erg zout. Wel eens een ...
Daarom geven wij alleen zo min mogelijk bewerkt vlees, anders idd te zout. Dus bijvoorbeeld kipfilet of ongekruid gehakt. Ze vindt de structuur van vlees nog even wennen. Groenten gaat er veel beter in.
Vis vind ze nog niet zo lekker!
één jaar geleden
Hier krijgt hij het net zoals wij het eten. Bereid al het eten vers en met minder zout
één jaar geleden
Reactie op etos
Niet, wij geven geen vlees en vis maar in plaats daarvan bonen, linzen, kik ...
Dat ligt er maar net aan waar je je vlees haalt☺️
één jaar geleden
Ik bereid al zijn eten nog in de stomer. Hij krijgt kip, witvis en tofu.
één jaar geleden
Ze eet met de pot mee maar dan kleiner gemaakt. We voegen voor onszelf sowieso amper zout toe.
Voor nu eet ze alles fijntjes, benieuwd hoe lang dat mag duren 😄