18 Reacties

één jaar geleden

Ik stoom koolvis en kabeljauw en ik kook kip en rund

één jaar geleden

Vis nog niet echt (af en toe in een potje als we die hebben), want dat eten we zelf eigenlijk amper. Vlees al van alles. Hamburger, kip burger, schnitzel, gehaktbal, dat soort dingen. Zelfs al een paar keer een stukje frikandel uit de airfryer. Ik maak het klaar zoals ik het voor ons klaarmaak (wel wat mildere kruiden) en dan snijd ik het in kleine stukjes en doe het door zijn avondeten. Dan is het een hapje vlees en dan een hapje groente/aardappel en andersom.

één jaar geleden

Hier eet ze van alles behalve vet vlees zoals varken/ bewerkt vlees. We koken kip of rundvlees. Of het wordt in de gerechten mee gebakken. Vis eet ze goed van zalm tot mosselen. Meestal uit de oven of in een gerecht mee gebakken.

één jaar geleden

Hier alleen als hij een potje krijgt. Veel vlees is erg zout. Wel eens een klein stukje kibbeling gegeven, zonder de paneerlaag, vond ie érg lekker.

één jaar geleden

Niet. Wij eten thuis vegetarisch. Gaat heel goed

één jaar geleden

Hier dol op makreel 🙈

één jaar geleden

De kip kook ik, gehakt bak ik heel zachtjes rul. Vis bak ik ook zachtjes. Verder eigenlijk nog niet echt vlees geprobeerd, wij eten vaak schnitzels of hamburgers oid, dat ga ik er niet doorheen pureren haha!

één jaar geleden

Hier eet ze onbewerkt vlees en vis gewoon mee. Een gehaktbal draai ik voor haar apart, maar bak ik wel in onze pan. Heel af en toe eet ze ook wel eens een schnitzel mee of een stukje kipcorn zonder buitenste krokantje. Dat zijn dan een paar kleine stukjes. Ze vind haar groenten net zo lekker.

één jaar geleden

Op dezelfde manier als wij dat eten,

één jaar geleden

Reactie op rianne123456

Niet. Wij eten thuis vegetarisch. Gaat heel goed
Hier ook, geven ipv daarvan linzen, kikkererwten, bonen, ei en tofu

één jaar geleden

Reactie op Ber22

Hier alleen als hij een potje krijgt. Veel vlees is erg zout. Wel eens een ...
Daarom geven wij alleen zo min mogelijk bewerkt vlees, anders idd te zout. Dus bijvoorbeeld kipfilet of ongekruid gehakt. Ze vindt de structuur van vlees nog even wennen. Groenten gaat er veel beter in. Vis vind ze nog niet zo lekker!

één jaar geleden

Hier krijgt hij het net zoals wij het eten. Bereid al het eten vers en met minder zout

één jaar geleden

Niet, wij geven geen vlees en vis maar in plaats daarvan bonen, linzen, kikkererwten, tofu, linzencurry met minder zout, notenpasta’s. Vleesvervangers geven we niet want die zijn erg zout (net zoals vlees heel zout is overigens).

één jaar geleden

Reactie op etos

Niet, wij geven geen vlees en vis maar in plaats daarvan bonen, linzen, kik ...
Dat ligt er maar net aan waar je je vlees haalt☺️

één jaar geleden

Reactie op Ourbabyjourney❤️

Hier krijgt hij het net zoals wij het eten. Bereid al het eten vers en met ...
Hier ook.

één jaar geleden

Ik bereid al zijn eten nog in de stomer. Hij krijgt kip, witvis en tofu.

één jaar geleden

Hier eet hij gewoon mee met ons sinds de laatste twee weken. Wel minder kruiden en geen zout. Mocht iemand nog leuke gezonde receptjes hebben hoor ik het graag👏🏼

één jaar geleden

Ze eet met de pot mee maar dan kleiner gemaakt. We voegen voor onszelf sowieso amper zout toe. Voor nu eet ze alles fijntjes, benieuwd hoe lang dat mag duren 😄