7 Reacties
één jaar geleden
- Leer je kindje dochter onder begeleiding trap op kruipen/lopen
- Beneden aankleedkussen
Verder weinig tips.
één jaar geleden
Ben nu zwanger van mijn 2e(33weken)
Zoontje is 14 maanden hij loopt dus ik zit geen sec stil vooral niet als man werken is. Hij is onwijs ondernemend rent alle kanten op. Enige wat nog beetje werkt is hulp van mijn moeder en man als ze er zijn. Verder als hij slaapt probeer ik even te liggen al lijkt het alsof alle taken je dan roepen 😂
één jaar geleden
Had ik ook met de twee boys die zo kort op elkaar zitten. Oudste liep ook nog niet. Maar kruipen kon hij wel, dus liet hem overal heen kruipen, zelf de trap op klimmen. De open kant van zijn bedje stond tegen de muur, ik trok dan het bed van de kant, kon hij er zelf in klimmen. Dat soort trucjes allemaal. Verder liet ik mij regelmatig checken bij de fysio
één jaar geleden
Gefeliciteerd met je tweede! Ik ben zelf ook weer zwanger (20 weken). Ik merk ook aan m’n stuitje dat dat tillen echt zijn tol begint te eisen dus ik ben wel naar een Bekkenfysio gegaan. Heb je last van je rug of meer je bekkenbodem/ heiligbeen/ stuitje, etc. Want ieder onderdeel zal een andere oefening nodig hebben. Ik zou vooral proberen goed door je benen te zakken en niet te tillen vanuit je rug. Kijk eens op YouTube over hoe je een goede squat uitvoert. Verder hielp het mij om goed door mijn onderbuik te ademen en dus echt je inner core aan te spannen als je iets gaat optillen. Succes mom!
één jaar geleden
Moeder/kind yoga en oefeningen van de fysiotherapie.
Goed door de knieen gaan of 1 been naar achteren om iets te pakken.
Bovenrug ontspannen bij bukken... veel wandelen is ook goed voor de rug en conditie