15 Reacties
één jaar geleden
Lijkt mij prima toch. Hier wordt ze wel snachts wakker en ook tussen 5 en 6 wakker
één jaar geleden
Reactie op rianne123456
Lijkt mij prima toch. Hier wordt ze wel snachts wakker en ook tussen 5 en 6 ...
Nou mijn zoontje is altijd best een uitslapen geweest, en merk dat hij nog wel
Moe is
één jaar geleden
Nou mijn zoontje is altijd best een uitslapen geweest, en merk dat hij nog ...
hier precies hetzelfde. hij was altijd 7.30 wakker en nu 6u. maar is dan echt nog wel moe. maar huilt dan veel. en aangezien we ook een jonge baby hebben, wil ik hem niet lang laten huilen, dan wordt de baby wakker.
ik kan hem om 8ua9u al opnieuw in bed leggen om te slapen. terwijl hij normaal pas 12u weer naar bed ging. zo moe is hij
één jaar geleden
Hier normaal ook slapen tot 7uur/half 8 en nu opeens wakker tussen 5/6uur.
Wij merken dat ze vooral honger heeft. Huilend wakker en wordt pas rustig als we zeggen dat we pap gaan eten.
Helaas eet ze de avond de laatste tijd slecht, dus heb het vermoeden dat het met elkaar te maken heeft
één jaar geleden
Hebben wij hier ook gehad. Tips van de slaapcoach was om middag dutje maximaal 2 uurtjes te doen en in de avond tussen 18:30 en 18:45 naar bed. Je denkt vaak dat dat te vroeg is, maar later naar bed brengen is vaak te vermoeid naar bed waardoor ze ook weer eerder wakker worden. Hier heeft het echt geholpen dus wellicht het proberen waard.
één jaar geleden
Hier ook vroeg wakker en hysterisch krijsen. Wij wachten eerst een half uurtje om het krijsen niet te belonen en soms valt hij dan weer in slaap. We willen ook geen extra eten ofzo geven want dan wennen ze daar weer aan..
10 maanden geleden
Hier ook 's avonds niet alleen willen slapen, vaker wakker worden 's nachts en tussen 5 en 6 al 3 weken lang wakker. Denk aan een slaapregressie? Hoop in ieder geval dat het weer over gaat.
10 maanden geleden
ik denk juist eerder naar bed.. maar luister deze podcast. https://open.spotify.com/episode/6kN7b9XXRunKYn9xLnqiBk?si=C0HoTdjDTXiTgG0RHVgEfw wij doen bij haar nu de slaapcoaching en soms denk ik echt. huh nu al naar bed. maar t werkt .. daarbij heel veel fijne tips in de podcast