4 Reacties

één jaar geleden

Geen tips, wel herkenning. Hier eigenlijk nog slechter. Bijna om t uur wakker en wenen. Al elke nacht tot nu toe. Medisch alles ok. En al meerdere alternatieve dingen geprobeerd. Niks helpt. Ook hier dus doodop en mega geprikkeld. Goeie moed, ooit betert dit. X

één jaar geleden

Wij zijn ook gewend dat hij snachts nog een flesje wilt en daarna weer doorslaapt. Maar nu is hij wakker en begint te krijsen. In onze armen valt hij wel weer in slaap, maar owee als je hem in bed ligt.. dan is hij weer klaarwakker…

één jaar geleden

Wij hadden drie van deze nachten op rij. Begon al om 00.15u. Schreeuwen. Niet te troosten. Niet slapen. Ook niet bij ons in bed. Uiteindelijk na 4u lang proberen met meneer naar beneden geweest, laten spelen en gewacht tot hij weer moe werd. Heel veel sterkte! Oja, na deze 3 helse nachten ging het ineens beter.

één jaar geleden

Ook herkenbaar hier. Ik heb zelf het idee dat hij nu ineens meer ziet en zich bewust is van de (lege) kamer. Mijn zoontje ging eerst ook altijd goed slapen, maar nu ligt ie met grote ogen om zich heen te kijken. Ik denk dat hij die nieuwe grote wereld wat eng vindt en dat hij dan onze veiligheid en geborgenheid zoekt. Mijn ervaring is dat het een fase is (zoals met bijna alles). Sterkte nog even!