18 Reacties

één jaar geleden

Ja! Ik vind het echt ideaal! Ik ben ook niet mega milieubewust maar vind het dus echt makkelijk dat ik niet extra zwemluiers hoef te kopen en mee te nemen.

één jaar geleden

Ik vind ze ook ideaal! Nooit meer gehannes en ook voor nu buiten in de tuin bijvoorbeeld handig! Deze die ik heb kan je ook verstellen, dus lang mee doen.

één jaar geleden

Ik vind het ook ideaal! Inderdaad vooral voor het gemak. Ik doe er zelf geen extra onderlegger in, werkt tot nu toe prima zo.

één jaar geleden

Wij hebben ze ook. Super handig! Die enkele keer dat het meer dan plas is wat er in komt, nemen we voor lief. Het is veel beter voor het milieu voor die relatief korte tijd dat ons zoontje een zwemluier aan heeft. Voor zijn gewone luiers hebben we wel wegwerp, maar zo voor het spetteren in water in de tuin vind ik dit top!

één jaar geleden

Ik heb er ook 1 van happybear. Is soms in de aanbieding. Je stelt hem in op de juiste maat en hebt er een tijdje geen omkijken naar. Klikt hem met druk knoopjes vast als je hem aan trekt. Er hoeft verder niks extra in gewoon aantrekken en lekker gaan zwemmen. Het enigste is dat je een drol er wel uit moet halen met bijvoorbeeld even een wc papier ofzo en bij een wegwerp variant kan je de luier zo weggooien. Na het wassen of zwemmen zijn ze ook zo droog als je ze ophangt.

één jaar geleden

Ja, ideaal. Hoeft geen inlegger in. Weet niet of je kindje poept in zn zwemluier, maar die van ons doet dat tot nog toe niet. Dan is het denk ik iets meer gepruts. En ze zijn nog super schattig ook!

één jaar geleden

Wij vinden de wasbare zwemluier ook ideaal! Aleen even wassen en weer klaar voor de volgende keer. Is ook heel vlot droog. En niet meer na hoeven te denken of we nog genoeg wegwerpzwemluiers hebben enzo.

één jaar geleden

Ja ideaal heb ook wasbare zwemluiers vind ze fantastisch ook omdat ze weer zo droog zijn en ze zijn ook leuk om te zien en n past ook nog gewoon een leuke zwembroek over als je dat wilt

één jaar geleden

We gaan hier heel vaak zwemmen als sinds ze een week of 8 is. Nog nooit een wegwerpzwemluier gebruikt. Geen idee waarom maar ze poept echt nooit wanneer ze in het water is. Nu doe ik vaak gewoon een zwempakje aan zonder iets.

één jaar geleden

Echt ideaal. Passen altijd, je hebt altijd een zwemluier bij je, droogt snel, meteen een leuk zwembroekje. Snap eigenlijk echt niet dat mensen wegwerp gebruiken, behalve als je een kind hebt dat vaak poept tijdens het zwemmen. Dat is hier nog nooit voor gekomen.

één jaar geleden

Hier zeker een ja! Ik heb er 2, eentje voor de zekerheid, maar de jongeman heeft nog nooit gepoept. Zwemmen ook elke week. Ik spoel m af (na t zwembad) en hang m te drogen en klaar. Ik denk dat het net zo makkelijk is als een wegwerp, behalve dat je geen luier hoeft te kopen. Wij hebben die van lighthouse (supreme). Hebben ook super leuke printjes :) Ik kan een wetbag daarnaast ook erg aanraden, voor na het zwemmen om natte kleding/zwemluier/handdoek in te doen.

één jaar geleden

Ja! Echt nice. Ik gebruik de luier zonder onderlegger, weet niet of die bestaan voor zwemluiers?

één jaar geleden

Niet eens over nadenken, doen! Zo makkelijk! Wasbare luiers zijn trouwens ook geweldig 😉

één jaar geleden

Toevallig van t weekend bij de zoon van vrienden gezien dat erin werd gepoept, hele badje meteen vol poep 🤢 was de eerste keer dat ik heb gezien dat een kindje tijdens t zwemmen poepte, dus geen idee hoe dat met andere merken is en hoe dat met wegwerp zwemluiers is

één jaar geleden

Wij hebben m ook, gebruiken hem wekelijks en blijft ook erg mooi. ik heb ooit ook gezien dat erin gepoept was maar heb dat niet in t bad gezien. Het is wel de kunst het broekje goed aansluitend dicht te maken anders komt t er wel langs op. (Maar met een gewone luier dan ook) Ik vind t ideaal!

één jaar geleden

Ik heb deze besteld! Ben heel erg benieuwd, qua prijs is deze ook leuk en dan heb je er 2! https://www.amazon.nl/dp/B07PM6KMH1/ref=pe_28126711_487805961_TE_item_image

één jaar geleden

Reactie op Baby1996

Ik heb deze besteld! Ben heel erg benieuwd, qua prijs is deze ook leuk en d ...
Die zijn leuk idd... alleen het inloggen op amazon lukt niet😔

één jaar geleden

Wij hergebruiken de zwemluiers. Even binnenstebuiten buiten hangen en weer klaar voor gebruik.