10 Reacties

één jaar geleden

Mouwloze romper, lange mouwen pjyama en lange broekje, puckababy slaapzak 0,5 tog.

één jaar geleden

Reactie op Firstnur

Mouwloze romper, lange mouwen pjyama en lange broekje, puckababy slaapzak 0 ...
Slaapzak, met de mouw er af.

één jaar geleden

Korte mouwen romper, pyjama lange mouw en een zomerslaapzak met lange mouw. Dit nu de nachten wat afkoelen. We hebben overdag alle ramen open dus haar kamertje koelt wel af.

één jaar geleden

Vannacht voor het eerst lange mouwen romper en lange mouwen pyjama met zomerslaapzak zonder mouwen.. hiervoor alleen romper en Slaapzak.. vannacht werd ze wakker en voelde ze koud aan dus pyjama vannacht pas aan getrokken.. tis 19/20 graden op haar kamer

één jaar geleden

Verschilt ook per kindje denk ik. Hier romper korte mouw met een lange pyjama en 2 TOG slaapzak. Anders wordt hij 's nachts wakker omdat hij het koud heeft terwijl het volgens de thermometer 20 graden is 😅

één jaar geleden

Ons zoontje werd steeds om 5u wakker (en door de nacht heen ook regelmatig 1 a 2x), dus wij hadden het idee dat hij het koud had. Sinds 3 nachten over gegaan naar romper met lange mouwen en slaapzak van 3.0TOG maar met de mouwen eraf en hij slaapt weer door.

één jaar geleden

Ik doe haar nu een romper met lange mouwen aan en een slaapzak zonder mouwen. Ze heeft het vrij snel warm dus dit is voor nu voldoende. Met blote armpjes vind ik zelf iets te koud en een slaapzak met mouwen is voor haar nog te warm want dan zweet ze zich kapot.

één jaar geleden

Romper lange mouw en 2 tog slaapzak zonder mouwen :)

één jaar geleden

Romper korte mouw en dunne puckababy slaapzak zonder mouwen. Wel fijn om hier te lezen dat meerderen alleen in een romper slapen. Kreeg laatst op een bepaalde manier de vraag of ie geen pyjama heeft?! 🙈

één jaar geleden

Korte mouwen romper met lange mouwen pyjama + sokken, mouwloze slaapzak en dan onder een dekbed. Ze werd steeds wakker van de kou en nu niet meer