12 Reacties

één jaar geleden

Shirtje en kort broekje. Daaronder mouwloos rompertje. En als het te warm is dan shirtje eventueel uit. Maar mijn kindje is snel warm en zweterig dus daar moet je denk ik ook een beetje nakijken. Het blijft lastig hoor

één jaar geleden

Thuis gewoon rompertje en als we weg gaan dunne tshirt en dunnen korte broek

één jaar geleden

Er zit een mouwloze romper onder. We gaan zo even lekker in de tuin spelen. Als het te warm wordt, gaan we naar binnen en doen de rolluiken dicht aan de achterkant (tuin op het zuiden). Mocht het binnen toch ook erg warm zijn, dan kan zijn T-shirt altijd nog uit, zijn broek trouwens ook.

één jaar geleden

Wij laten het rompertje uit, dus alleen t-shirt en short of kleedje.

één jaar geleden

Binnen rompertje met mouwtjes en buiten nog een broekje erover aan.

één jaar geleden

Binnen rompertje en vandaag zonder gewoon pamper buiten rompertje + of zonder rompertje direct aan kleden

één jaar geleden

Hemdje en onderbroekje in bed en binnen en naar buiten korte broek met T-shirtje... Hij heeft al van maand of 8 geen rompertje meer aan, omdat die te strak zitten en hij daardoor telkens door lekte. Ook gaat hij al op potje dus dan is rompertje ook niet makkelijk 🙂

één jaar geleden

Vandaag lekker in zn blote kont in de tuin en badje. Onze tuin is op het zuiden en in de luwte, dus was warm. Na het zwemmen nog even in luier rondgekropen en daarna wandelen in romper met lange mouw.

één jaar geleden

Een rompertje met spaghettibandjes en daarover een jurkje of zoals vandaag een t-shirt met een korte broek. Blijf voornamelijk binnen en de airco staat aan dus dan is het prima. Houd het wel af en toe in de gaten door haar nekje te voelen want ze heeft het snel warm

één jaar geleden

Thuis momenteel gewoon een luier aan 😅 Als ik buiten ga een rompertje met een kort broekje

één jaar geleden

Tijdens het slapen met een mouwloze romper alleen. Als ik merk dat het minder warm is, een mouwloze 0,5 slaapzak puckababy.

één jaar geleden

Romper en korte broek. Binnen in huis is de temperatuur nog niet verandert, dus met slapen wel zijn slaapzak en dekentje