28 Reacties

één maand geleden

Hier water , soms thee en melk.

één maand geleden

Slimpie en (fruit)melk.

één maand geleden

Melk, water en limonade

één maand geleden

Melk thee limonade soms yoghurt drink Chocolade melk vind ze ook erg lekker. Maar drinkt ook wel eens appelsap. En ja ik weet dat overal suikers inzitten Maar we drinken zelf ook niet de hele dag water toch.

één maand geleden

Melk, thee, water, soms wat limonade.

één maand geleden

Melk en Roosvicee, soms water

één maand geleden

Reactie op Anne-Wil36

Melk en Roosvicee, soms water
Wij proberen wel eens andere dingen zoals roosvicee alleen dan laat ze het staan.

één maand geleden

Thuis krijgt hij enkel water. Bij de kdv krijgt hij ook naast water, melk en thee. Thuis pyjamapap als flesje.

één maand geleden

Water thee en soms melk. Als we ergens zijn in een restaurant bestel ik wel eens eens een appelsap voor haar en dan geef ik haar een paar slokjes en de rest drink ik zelf op.

één maand geleden

Thuis alleen (lauwwarm)water en melk voor het slapen gaan. Ergens anders mag ze prima appelsap of iets dergelijks. Soms drinkt ze thuis te weinig water, dan wil ik er nog wel eens een drupje limo in doen. Of als we in de auto zitten, dan krijgt ze een fles water. Dan heeft ze geen afleiding van speeltjes en drinkt ze goed.

één maand geleden

Voornamelijk water en af en toe eens ranja. Probeer ook regelmatig een smoothie voor hem te maken met groente en fruit

één maand geleden

Voel me echt een ontaarde moeder als ik alle reacties lees haha 🤣 mijn dochter krijgt bij het kdv alleen maar water en 1 glaasje melk.. thuis 's ochtends altijd thee en water bij het avondeten maar tussendoor krijgt ze limo maar ook wel ijsthee, appelsap, frisse fruit drank maar wel allemaal aangelengd met water

één maand geleden

Thee en water

één maand geleden

Alleen water. Soms een flesje melk, maar die behoefte heeft ze niet meer echt. We proberen haar wel andere dingen te leren drinken, maar dat vindt ze tot nu toe allemaal nog niks.

één maand geleden

Ranja

één maand geleden

Water en soms thee.

één maand geleden

Water, thee en melk voor het slapen gaan

één maand geleden

Water en melk

één maand geleden

Water, ijsthee, melk zo af en toe (hij wil er nog geen hele beker van drinken, dus het zijn meer slokjes).

één maand geleden

water en 1 flesje havermelk bij het slapen