9 Reacties

één jaar geleden

Sprongetje denk ik. Hier was het ritme ook ineens totaal anders. Vroeger wakker en moeilijker eten. Gaat nu na een week of 2 weer beter.

één jaar geleden

Hier ook hetzelfde. Ze wordt in de nacht wakker aan het huilen en ze wil niet meer in haar eigen kamer blijven ik paak haar mee naar bed🤷🏻‍♀️ ze eet ook slecht en ze is de hele dag bos en humeurig niet om te genieten vandaag is de 5dag

één jaar geleden

Zeer herkenbaar , hier ook het hele ritme weg. Eten was al niet perfect maar nu nog verder van perfect. Dochter is 16 maanden.

één jaar geleden

Sprongetje 10 zitten ze nu in en een fase. Ik had hier ook een topic over geopend. Fruit wil ze ook totaal niet meer eten, avondeten is drama, slapen overdag ook maar een uur en 's nachts heel vaak krijsend wakker worden en sinds kort heeft ze ook telkens woede aanvallen als ze haar zin niet krijgt.

één jaar geleden

Reactie op NicoleS91

Sprongetje 10 zitten ze nu in en een fase. Ik had hier ook een topic over g ...
Pfff hoe kom jij de dag door? Ik vind het zo vermoeiend. Na een week gaat hij alleen maar slechter eten

één jaar geleden

Maak me er wel echt zorgen over… ook omdat hij totaal geen vitamines binnenkrijgt

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit ook gehad. Inderdaad sprong 10. Ik deed hem echt op tijd naar bed want hij was ook helemaal oververmoeid. 18.30 soms al. Het gaat nu stuk beter ook met het eten. Heb vertrouwen dat het een fase is !

één jaar geleden

Bij mij wordt dochter 16 maanden ook plots elke nacht huilend wakker wat voorheen nooit was. Eerst dacht ik het zijn de 4 doorkomende kiezen maar ja eigenlijk zijn ze al doorgekomen….en groeien ze nu alleen nog maar. Iedereen aegt dat het niet kan dat het zo lang duurt? En ze had een dubbele oorontsteking maar die is na nko arts bezoek ook gelukkig helemaal genezen inmiddels. We schrikken zo hard snachts wakker door het plotse geween. Ook bij mij hetzelfde, na pampers wissel en een klein flesje heel moeilijk om haar weer in bed te krijgen, ze wijst dan naar mijn kamer van, nee ik wil daar naartoe met jou.. dus ja moet wel ff zingen en afleiden. En soms gaat het makkelijk en soms duurt het wat langer. Ps eten ook plots slechter en kieskeuriger

één jaar geleden

Ik vind het heel moeilijk, want er wordt gezegd sprongetjes en je leest er zoveel uitgebreide info over. Maar dan als je er over spreekt tegen anderen: die kennen het niet eens! Ze zeggen echt huh, waarover praat jij… Dus dan denk k; op wat kan ik dit gedrag steken? Dus diegenen die geen sprongetjes kennnen; maken het niet mee? Dus geldt het niet voor andere babys?