22 Reacties
één jaar geleden
Toevallig ik twijfel tussen de Axiss, biro D fix 360 en de Tobi!
Oeps ik heb ze alledrie besteld … en g ze gewoon vergelijke. 🙈 over de Tobi las ik erg positieve recensies alleen is geen draaien en isofix( maar schijn mooi hoog te zijn en verder een goede makkelijke stoel) en smal voor evt meer stoeltjes in de toekomst… ben benieuwd
één jaar geleden
Wij hebben de Maxi Cosi Axiss en zijn er erg blij mee!
Installeren met de gordel is makkelijk. Draait soepel en klikt makkelijk dicht. Ligstand is ook al getest 😴 👍🏻
één jaar geleden
Reactie op Baby1996
Wij hebben de Maxi-Cosi Mica Eco i-Size draait ook 360 graden, top stoel
Deze hebben wij ook! En ook de Novi baby goliath pro. Wij vonden een stoel die 360 draaibaar was en dus ook achterwaarts vervoerbaar wel echt een pre. Deze hebben dat beide! Maxi Cosi Mica heeft wel mn voorkeur omdat je niet zit te kloten met top tether en enkel isofix + steunpoot hebt.
één jaar geleden
Reactie op Flevo
De tobifix van maxicosi wordt afgeraden door de consumentenbond (scoort een ...
Wordt trouwens afgeraden door een hoge concentratie ongewenste stoffen.
Wij hebben onszelf laten leiden door de Consumentenbond en hebben gekozen voor de beste koop-stoel die 360 graden draaibaar is en bruikbaar is vanaf 9 maanden tot 4 jaar. Dat is de Joie i-Spin 360 E.
één jaar geleden
Ik ben naar de winkel gegaan en mijn keuze is momenteel de Römer dualfix M size. Deze heeft een metaal van binnen, is 360 graden draaibaar, kan tot 15 maanden achterwaarts vervoeren en lijkt heel stevig en solide. Normaal is de prijs 449€ en nu €360 via babylux.
Ik zie nu wel in dat een auto stoeltje voor die kleintjes (mijne is 11 maand) tot 4 jaar echt veiliger oogt, zoals die Römer heeft een heel diep Kuip zitje dus dan is het lijfje helemaal beschermd.. bij die stoel die we nu hebben de baby biro 360 is het open en dus minder bescherming, daarbij lijkt ie minder stevig in de auto te zitten.
Ik twijfelde ook over de swandoo, deze is net op de markt en scoort blijkbaar 5 sterren wat heel hoog is maar ik vind 579€ een boel geld en de stoel is net op de markt dus wie zegt mij dat hij echt zo goed is al ze beweren … daarbij is de Kuip dieper en voor mijn gevoel kleiner wat aan de ene kant goed is maar aan de andere kant moet het kindje (vind ik) ook wel iets bewegingsruimte hebben.
Het blijft heel lastig!
Maar deze 2 zijn kwa veiligheid wel echt heel en dat vind ik in de winkel ook wel te zien!
één jaar geleden
Wij zitten te twijfelen om de Maxi Cosi Axiss te halen, echter zei de verkoopster dat dit voor kinderen vanaf 15 maanden is. 🤷♀️ (iemand hier bekend mee?) Onze dochter is nu 10 maanden, en over twee maanden gaan wij op vakantie naar kroatië met die auto, dus we willen een auto stoel aanschaffen.
één jaar geleden
Reactie op Sanne-v
Wij zitten te twijfelen om de Maxi Cosi Axiss te halen, echter zei de verko ...
Deze kan alleen voorwaarts vervoerd worden toch? Dat is dan waarschijnlijk de reden waarom ze dat zegt. Het wordt aangeraden om minimaal tot 15 maanden je kindje achterwaarts te vervoeren.
Ik zou zeker voor zo’n lange rit wel kijken naar een achterwaartse stoel. Safety first denk ik dan! 😊
één jaar geleden
Reactie op Baby1996
Wij hebben de Maxi-Cosi Mica Eco i-Size draait ook 360 graden, top stoel
Wij ook!