13 Reacties

één jaar geleden

Ik heb net twee slaapzakken bij prenatal besteld. 3.0 tog waarde. Gelukkig hebben deze wel afritsende mouwen.

één jaar geleden

De Hema slaapzakken met afritsbare mouwen, zijn super! Nog veel te vinden op marktplaats/ Vinted :)

één jaar geleden

Hier bevallen de winterslaapzaken van little dutch goed!

één jaar geleden

Wij hebben van de prenatal. Maar ik moet zeggen, die vallen wel wat klein. Kleding is maat 92 maar slaapzak zit hij nu al in maat 98/104 van prenatal. Ook heb ik van de Hema, maar dan met mouwen die er niet vanaf te halen zijn.

één jaar geleden

Ik heb 2 van C&a die zijn super goed!

één jaar geleden

Puckababy, ze zijn wat duurder, maar ze kunnen ze aan tot zeker 2,5 jaar. Het is een vierseizoenen slaapzak dus het hele jaar plezier van!

één jaar geleden

Noppies!

één jaar geleden

Reactie op KIEKSX

Puckababy, ze zijn wat duurder, maar ze kunnen ze aan tot zeker 2,5 jaar. H ...
Heerlijk die dingen en uiteindelijk bespaar je ook geld om elk seizoen een nieuwe maat te kopen! Wij hebben er 1 geprobeerd en gelijk 3 gekocht, 2 voor thuis en 1 voor bij opa & oma!

één jaar geleden

Heerlijk die dingen en uiteindelijk bespaar je ook geld om elk seizoen een ...
Yes helemaal akkoord. Niet overtreft die puckababys. Heb er inmiddels enkele (teveel) aangeschaft.

één jaar geleden

Heb er net eentje bij de Wibra gehaald met afritsbare mouwen. Voelt erg gelijk aan die van Hema / Jollein die we hebben (gehad). Heel zacht, lekker warm en ook nog een leuk kleurtje 😁

één jaar geleden

Ik heb van Kruidvat met korte mouw en mij zoontje heeft dan gewoon ze pyjama er onder

één jaar geleden

Wij gebruiken nu nog de zomer slaapzakjes van hema en terstal. Hij draagt dan ook wel een lekker warme pyjama. Als het straks kouder wordt wisselen we naar de winter slaapzakken van terstal. Zijn goed betaalbaar en prima kwaliteit.

één jaar geleden

Heb 2 winter slaapzakken bij de Prenatal gekocht mijn zoontje vind het heerlijk 🥰