27 Reacties

één jaar geleden

Hier ook nog niets! Heb wel het idee dat hij ‘bal’ probeert te zeggen en soms komt er iets uit wat op papa/mama lijkt maar nog niet echt..

één jaar geleden

Reactie op NicoleS91

Mijn dochter is nu 13 maanden, van 4 mei. Ze is heel erg van het brabbelen ...
Huh? Ze kunnen je toch niet verplichten? Als jij denkt dat het niet nodig is doe je het toch niet?

één jaar geleden

Het komt echt wel, maar ik snap je zorgen hoor! Hier is ze van 15 mei, en kruipt, loopt, praat, zwaait en klapt nog niet. We lopen ook al heel wat maanden bij de kinderarts en inmiddels ook bij de kinderfysio maar die stelde me allemaal gerust van het komt echt wel, die maakte zich totaal geen zorgen. Sommige kinderen zijn hier iets later mee maar dat betekend niks voor later. Bij mijn vriendin haar zoon van 16 maanden deed dit ook allemaal nog niet en opeens in 2 weken tijd doet die alles, en dat stelde mij ook enorm gerust!

één jaar geleden

Het komt echt wel, maar ik snap je zorgen hoor! Hier is ze van 15 mei, en ...
Ohh wat jij typt is exact hetzelfde geval als bij mijn dochter van 12 mei.. we lopen nu ook al een tijd bij de kinderfysio. En zij maakt zich ook niet druk.. we zien gelukkig wel vooruitgang. Komt vanzelf allemaal wel. 🥰

één jaar geleden

Mijn zoontje is van 11 mei. Hij kan wel papa en mama zeggen en "sss" (betekent poes) en "bahbah" (lamp). Hij loopt nog niet. Hij zit wel veel op zijn knieeen. Optrekken en op zn voetjes staan lijkt hij nog wat spannend te vinden. Hij wijst met zn hele hand, kan zwaaien en klappen maar alleen als hij daar zin in heeft 😅. High five vindt hij het leukste.

één jaar geleden

Hier hetzelfde! Laat het los! Komt vanzelf wel! Ik heb toevallig net de film oei ik groei gekeken op netflix… slaat de spijker op zn kop met dingen. Zn consultatie bureau die weer zegt dat je kindje te zwaar is, of nog niet kan rollen etc.. elk kind is anders en elk kind ontwikkeld zich op zijn/haar manier en neemt de tijd die hij/zij nodig heeft

één jaar geleden

Ik ben benieuwd hoe het nu met jullie kleintjes is? :) Gewoon uit nieuwsgierigheid omdat ik het weet dat alles op z'n tijd komt, maar herkenning wel prettig is