9 Reacties

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje is van 27 mei en zegt nog helemaal niets. Alleen klanken. Dat komt vanzelf wel 馃榾

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje (bijna 16 maanden) zegt ook alleen papa en geen mama. Ook alleen maar klanken als, baaaa en bu bu 馃槄 geen zorgen, gewoon vaak voorlezen dan komt dat vanzelf

茅茅n jaar geleden

Mijn oudste begon ook pas super laat, rond haar 2e verjaardag pas met praten. Ook mama/papa toen pas. En onze jongste (17 mnd) zegt nu wel wat losse woordjes, maar ook geen papa/mama. Komt vanzelf!

茅茅n jaar geleden

Hier ook, zegt vanalles. Ook papa (heity, das nog moeilijk ook!). Maar geen mama (mem).

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje kan wel mama zeggen als hij even de tijd neemt. Meestal ben ik pawa 馃槄. Papa gaat al maanden goed.

茅茅n jaar geleden

Hier wel pappa maar nog geen mem (16 mnd)

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter kan wel mama zeggen en dat doet ze ook wel af en toe maar op het moment noemt ze mij (en veel andere dingen) vooral papa

茅茅n jaar geleden

Reactie op Marijntje333

Mijn zoontje is van 27 mei en zegt nog helemaal niets. Alleen klanken. Dat ...
Zelfde hier! Ook wel eens de klank 'mama', maar dan bedoelt hij dus niet per se mij ermee 馃槤

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje zei tot een week of 2 geleden tegen iedereen papa of Papi. 馃ぃ toen ineens zei hij laatst ineens mama. Morgen is hij 17 maanden Komt vanzelf, straks zeggen ze het zo vaak dat we ze gaan smeken om papa te zeggen 馃ぃ馃ぃ馃ぃ