16 Reacties
één jaar geleden
Rietjesbeker! Kijk op youtube:
https://youtube.com/shorts/qmmOHFFvCUM?feature=share
Leuk om dit buiten te doen met dit weer.
één jaar geleden
Hier lukt het ook niet echt. Ze snapt niet dat ze de fles hoger moet houden dan haar mond omdat er anders niks uit komt. Rietjesbeker en 360 graden beker gooit ze alleen maar mee waardoor er hele plassen water op de grond terecht komen. Uit een beker drinken geeft een hoop geknoei. Ik geef het meestal ook gewoon in een fles en soms even oefenen met uit een andere beker ik geloof echt dat als je het af en toe blijft oefenen ze het echt vanzelf wel leren.
één jaar geleden
Reactie op rianne123456
Hier lukt het ook niet echt. Ze snapt niet dat ze de fles hoger moet houden ...
Dus helaas geen tips maar wel herkenning
één jaar geleden
Reactie op rianne123456
Hier lukt het ook niet echt. Ze snapt niet dat ze de fles hoger moet houden ...
De rietjesbeker van Munchkin lekt niet als je kleine ermee gooit en kan kan omstekop gehouden worden zonder te lekken. 😀
één jaar geleden
De rietjesbeker van Munchkin lekt niet als je kleine ermee gooit en kan kan ...
Volgens mij doe ik echt iets fout want bij mij lekt hij echt wel terwijl ik juist controleer of ik hem goed heb dichtgedraaid vandaag weer hele shirt nat dus maar weer een droog shirt en weer uit het flesje drinken
één jaar geleden
Reactie op rianne123456
Volgens mij doe ik echt iets fout want bij mij lekt hij echt wel terwijl ik ...
Zorg dat je die dingetje naast het rietje goed aandruk!
één jaar geleden
Reactie op romee1983
Welke beker is het precies ? Kan je er een foto van maken! Fijn als die ind ...
https://www.etos.nl/producten/munchkin-tip-sip-straw-cup-120324624.html?&src=baby&gclid=Cj0KCQjw1_SkBhDwARIsANbGpFtKNMPwpGlWCk818eE9u4uUmzDggGazSQWFW-XZQ4LZNPeGW_ENEygaAklNEALw_wcB
Deze!
één jaar geleden
Kreeg vandaag de de tip van het cb om in een open beker volle yoghurt te doen tot de rand, dan ervaren ze dat er iets in zit.
Anders snappen ze niet dat het water later komt
Nog niet geprobeerd maar wij geven naast rietjesbekers nu ook water uit z’n melkfles omdat hij daaruit het beste drinkt.