11 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft precies hetzelfde. Jammer genoeg heb ik geen oplossing maar ik snap je gevoel😁.

één jaar geleden

Hier ook gehad het is nu ietsjes beter dan het was maar nog steeds snel huilen. Vooral bij mij. Als er anderen bij zijn (ook papa) is ze vaak veel gezelliger

één jaar geleden

Ja herkenbaar en zeer vermoeiend! Vaak ga ik dan ook even wandelen met de kinderwagen voor afleiding..

één jaar geleden

Hier ook hoor. De ene dag meer dan de andere. Ik zoek dan meestal afleiding door er even op uit te gaan. Ik hoop ook dat dit snel weer over gaat

één jaar geleden

Herkenbaar ! Ene dag meer dan de andere. Ook helaas geen tips.

één jaar geleden

Hier ook herkenbaar! Het enige dat een beetje helpt is echt even naar buiten gaan en iets gaan doen. Maar met dit weer lukt dat ook niet altijd

één jaar geleden

Ja hier ook helaas. Ik word er ook knettergek van maar het zal wel weer een fase zijn.😑

één jaar geleden

Hier ook en roept de hele tijd ‘die’ dingen aanwijzen en huilen. Vermoeiend .

één jaar geleden

Dat zeuren... my goddddd ik word er helemaal gek van! Ze wil zoveel zeggen maar kan het niet. Een 10-tal woordjes kan ze maar soms lijkt ze die zelf de zijn vergeten. Hopelijk snel weer mn blij eitje 🥲

één jaar geleden

Wij zijn net uit deze fase. We hebben er een paar maanden last van gehad. Herkende het ook van mijn dochter die had dat ook rond 1.5 jaar. Volgens mij een combinatie van doorkomende tanden en frustratie. Nu mijn zoon weer vrolijk is kan hij toch weer veel meer praten ( korte zinnen) en is hij fysiek ook weer een stukje behendiger geworden. Misschien veel proberen te oefenen met de spraak? Als ze zich beter duidelijk kunnen maken zijn ze ook minder gefrustreerd denk ik.

één jaar geleden

Inderdaad een herkenbare periode ! Ik probeerde mijn dochter elke keer te 'corrigeren' om het jengelen om te zetten in hulp vragen. Ik sprak haar dan heel kort en simpel aan van "stop, zeg maar mama helpen". Dan moet je alleen zelf even uitvogelen wat ze willen als er hulp wordt gevraagd door je kleine 😊 mijn dochter was ook wel toe aan nieuw speelgoed, meer uitdaging. Daarnaast wil ze ook met alles helpen, poetsen bijvoorbeeld. Ze krijgt haar eigen dweil en alhoewel het een groot waterparadijs is als ze helpt, je ziet hoe trots ze is om mama te helpen. Smelt!😍