104 Reacties

één jaar geleden

Zou vooral opzien tegen gedoe met werk als je ‘alweer’ met verlof gaat of te moeten vertellen dat je zwanger bent als je ergens net werkt. Zou best alweer zwanger willen zijn maar mijn man wil nog niet en mijn menstruatie is nog niet terug (geef nog deels borstvoeding maat dit zou voor mij dan een reden kunnen zijn om ermee te stoppen)

één jaar geleden

Ik ben 9 maanden na ons zoontje zwanger geraakt van onze dochter. Ik vond de zwangerschap lichamelijk wel een stuk pittiger. Maar onze zoon weet niet beter of zijn zusje is er en ze zijn dol op elkaar. En de aandacht verdelen, daar vindt je je weg in. En geen van beide komt iets tekort qua aandacht. Ze wennen er ook snel aan dat ze soms even moeten wachten.

één jaar geleden

Reactie op Pandadroom

Nu niet! Maar vorige keer was ik ook na 4.5 mnd zwanger, ze schelen 2 jaar. ...
Ze schelen 14 mnd****

één jaar geleden

Ik heb net een positieve test in handen! Oudste is net 2, m'n dochtertje 10 maanden. Spannend!

één jaar geleden

Reactie op rianne123456

Zou vooral opzien tegen gedoe met werk als je ‘alweer’ met verlof gaat of ...
Hier kijk ik dus tegenop, alweer melden bij werk. Maar de wens is groot dus ja Ik ben gestopt met de pil en we willen vanaf mei actief gaan proberen. Ik hoop dat het snel raak mag zijn

één jaar geleden

Reactie op rianne123456

Zou vooral opzien tegen gedoe met werk als je ‘alweer’ met verlof gaat of ...
Je werk zou het waarschijnlijk niet heel gek vinden. Het is te verwachten dat vrouwen die net moeder zij geworden niet heel lang wachten tot de volgende komt. Dat is het risico dat je als werkgever neemt.

één jaar geleden

Reactie op Sjoeliewoelie

Ik heb net een positieve test in handen! Oudste is net 2, m'n dochtertje 10 ...
Gefeliciteerd 😁🤰

één jaar geleden

Reactie op Pandadroom

Ze schelen 14 mnd****
Wat leuk , bij ons zou het dan ongeveer 18 maanden schelen. Hoe heb je het ervaren 2 kindjes onder de 2?

één jaar geleden

Wat leuk , bij ons zou het dan ongeveer 18 maanden schelen. Hoe heb je het ...
Hier weinig minpunten. Einde zwangerschap is echt mega pittig. Maar proberen jezelf zo makkelijk mogelijk te maken. Je oudste zelfstandig de trap op laten gaan. Aankleedkussen beneden om te verschonen. Maar verder.. oudste is net 2 jr en jongste 10 mnd. Het word echt steeds nóg leuker. Ze gaan elkaar opzoeken, spelen etc. Grootste tip; zorg dat je jongste zo snel mogelijk in het ritme van de oudste mee gaat. En denk creatief! Bijvoorbeeld als je de jongste gaat voeden, geef je oudste dan een boterham of wat fruit zodat hij zelf kan eten. Verder.. go with the flow. Het is druk, maar goed te doen hoor!!! Als je vragen hebt, mag je het vragen hoor! Succes!

één jaar geleden

Hier ook 6,5 week in verwachting van de tweede! Vind het super leuk dat ze zo dicht bij elkaar zitten met de leeftijd. De enige angst op dit moment is mijn werkgever. Hoe die erop gaat reageren en of het eventuele consequenties heeft voor mijn nieuwe functie. Na mijn zwangerschapsverlof van de 1ste heb ik een promotie gekregen ( eind november)met een proef van 6 maanden dus de angst is nu vooral of mijn nieuwe zwangerschap een reden is om die functie weer van me af te pakken..

één jaar geleden

Hier 19 weken zwanger 🥰. Ons wondertje kwam wat vroeger dan we zelf hadden gedacht, maar is zo welkom! In het begin (en nu nog soms) overvalt me de angst van hoe we dit allemaal gaan ‘handelen’, zeker de eerste maanden. Maar komt goed… denk dat er veel voordelen zijn aan een klein leeftijdsverschil 🥰

één jaar geleden

Reactie op Tessa12

Hier 19 weken zwanger 🥰. Ons wondertje kwam wat vroeger dan we zelf hadde ...
Ik ben daar ook doodsbang voor , ik ben zo bang dat ons zoontje dan te weinig aandacht krijgt

één jaar geleden

Reactie op Lauva

Ik ben 9 maanden na ons zoontje zwanger geraakt van onze dochter. Ik vond d ...
Oké dat is wel gerust stellend , ik heb echt de angst dat m'n zoontje te weinig aandacht gaat krijgen als de tweede er is maar ik denk dat meer mama's daar in het begin schrik voor hadden

één jaar geleden

We hebben besloten het toch gewoon te proberen en we laten het dan gewoon op.ons af komen er gaat ongeveer 1,5 jaar verschil tussen zitten als ik meteen zwanger zou worden

één jaar geleden

We hebben besloten het toch gewoon te proberen en we laten het dan gewoon o ...
Super leuk. Het komt echt goed! Geen zorgen. Dat schuld gevoel ga je altijd blijven houden met aandacht verdelen als je 2 of meerdere kindjes hebt. Succes, hopelijk is het snel raak 🍀

één jaar geleden

Reactie op Pandadroom

Super leuk. Het komt echt goed! Geen zorgen. Dat schuld gevoel ga je altijd ...
Ja dat zei ik ook al , als we nog 3 jaar zouden wachten zou je dat ook hebben het blijft denk ik eerst altijd even zoeken

één jaar geleden

Ik ben daar ook doodsbang voor , ik ben zo bang dat ons zoontje dan te wein ...
Hier 16 maand tussen de jongste twee, op zich werkt dat qua aandacht prima... Twee nadelen... Een is dat je nergens heen kan... Je hebt de hele dag een kind in bed, omdat de slaapjes elkaar afwisselen 😅🙈.... Wel extra pittig ook, want je hebt ook in het begin de hele dag in ieder geval 1 kind... Je middagdutje met de baby kan je wel schudden dan 😣😅

één jaar geleden

Ik heb een dochter van 10 maanden, inmiddels 27 wkn in verwachting. Ze schelen straks 14 maanden🤭🥰 ben benieuwd !

één jaar geleden

Ik ben opnieuw zwanger! Zoontje nu ook 9 maanden

één jaar geleden

Moet de eerste echo nog krijgen 20 maart. Maar 3 testen zeggen ja 😍