104 Reacties

één jaar geleden

Dochtertje 10 maanden en nu 14weken zwanger 🥰 kers op de taart van een 2ling ❤️

één jaar geleden

16 december 2022 bevallen van mijn 2e zoontje met 20 weken. Is in de buik overleden🥲 nu had ik 21 feb weer een positieve test gaf 1-2weken aan. Nu heb ik gisteren weer getest 11 dagen later en gaf die 2-3 weken aan. Ik heb nu al vanaf afgelopen vrijdag buikpijn, en gisteren na gemeenschap 1x licht bloed bij afvegen. Ben zo bang dat het weer mis is heb namelijk al 3 miskramen gehad en dan vroeg geboorte. Ik weet niet of ik bij de vorige zwangerschappen ook buikpijn had bij de miskramen wel en had ik al vrij snel bloed zeg maar

één jaar geleden

Reactie op Babygirlofboys2022

16 december 2022 bevallen van mijn 2e zoontje met 20 weken. Is in de buik o ...
Och meid, ik ken je angst. Kan je niet de triage bellen voor een echo? Ik had zelf met 6 weken een bloeding na mijn overleden kindje. Mocht direct komen. In normale situaties doen ze dat natuurlijk niet, maar jij hebt nu alle beetjes houvast nodig. En in het ziekenhuis zullen ze dat echt begrijpen en zorgen dat jij voor en wordt in alles wat je nodig hebt om der zwangerschap te doorstaan. En bij mij was er niets aan de hand en is mijn regenboogje in goede gezondheid geboren .

één jaar geleden

Reactie op Sophie starmom2

Och meid, ik ken je angst. Kan je niet de triage bellen voor een echo? Ik h ...
Gelukkig nu nergens last meer van. Dus ik hou hoop ik heb 16 maart echo. Mocht ik wel weer last hebben of bloed verliezen bel ik gelijk. Ik mag idd meer echos hoor. Maar ik wil nu ook graag echo dat gelijk hartje zie als het te vroeg is krijg ik daar weer stress van

één jaar geleden

Ik ook zwanger van de 3e. 23 maart de 1e echo, weer zoooo benieuwd

één jaar geleden

Reactie op Babygirlofboys2022

Gelukkig nu nergens last meer van. Dus ik hou hoop ik heb 16 maart echo. Mo ...
Ik wilde gewoon zien dat het goed zat voor zover zichtbaar, maar het hartje klopte al. Volg je gevoel. Succes mama!

één jaar geleden

Reactie op Sophie starmom2

Ik wilde gewoon zien dat het goed zat voor zover zichtbaar, maar het hartje ...
Komt goed 😊

één jaar geleden

Ja, kleine is 9 maanden en ik ben nu 28 weken zwanger. Wel 4e kindje

één jaar geleden

Vandaag een positieve zwangerschapstest. Geheel onverwacht gezien mijn medische geschiedenis. Geen idee hoe ver ik ben. Ik voel het al wel schoppen sinds twee weken dus denk zeker al wel rond de 20 weken. Het is ongepland en mijn vorige zeangerschap ging via een fertilliteitstraject in het ziekenhuis wegens geen menstruatie en nu ineens op de natuurlijke manier zwanger. Ik ben vanuit mezelf al wat dikker dus dan zie je het niet zo snel, maar ik was al een paar weken bezig met afvallen en het lukte maar niet. Nieuwe broek gekocht die ineens ook strak begon te zitten en mijn buik die ik zo dik vond. Anderhalve maand geleden getest en negatief en nu gelijk was het positief. Het voelt voor ons dubbel, maar het is wel welkom. Ons dochtertje is nu 10 maanden

één jaar geleden

Reactie op NicoleS91

Vandaag een positieve zwangerschapstest. Geheel onverwacht gezien mijn medi ...
Niet verkeerd bedoelt hoor, maar hoe denk je dat je 20 weken zwanger bent maar 1,5 halve maand geleden testte je nog negatief? Je zou zeggen dat je over de 15 weken zwanger niets anders als een knal test zou kunnen hebben. Ik ben nu 6 weken zwanger en heb ook regelmatig het idee dat ik wat voel (wat natuurlijk niet kan) en “fathom kicks” zijn natuurlijk ook een ding

één jaar geleden

Reactie op justmelikealways

Niet verkeerd bedoelt hoor, maar hoe denk je dat je 20 weken zwanger bent m ...
Ik heb geen menstruatie meer gehad vanaf oktober en in die anderhalve maand zijn we ook niet meer actief geweest om het zo maar te zeggen. Ik heb werkelijk geen idee hoe ver ik ben, maar zeker geen 6 weken ofzo

één jaar geleden

Reactie op NicoleS91

Vandaag een positieve zwangerschapstest. Geheel onverwacht gezien mijn medi ...
Vandaag kon ik gelijk terecht voor een echo en ik blijf 22 weken en 2 dagen zwanger te zijn.

één jaar geleden

Reactie op NicoleS91

Vandaag kon ik gelijk terecht voor een echo en ik blijf 22 weken en 2 dagen ...
Wow wat bijzonder! Dat zal vast even wennen zijn dat je al zover bent!

één jaar geleden

Ik kom alleen maar even zeggen dat ik respect heb voor de dames die inmiddels opnieuw zwanger zijn. Ik zie mezelf pas in 2027 voor de tweede keer moeder worden🫣.. Het is pittig om ouder te worden.

één jaar geleden

Jaa vandaag 12 weekjes, volgende week 13 weken echo 😍😁

één jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal voor degene die zwanger zijn. Ik heb afgelopen donderdag een positieve test in handen gehad. Ondanks dat de wens heel groot is ook een beetje in shock dat het zo snel gelukt is. Er zit straks 1,5 jaar tussen. 11 april staat de eerste echo gepland. Spannend!

één jaar geleden

Ik had net een positieve test in handen ❤️🎉🎉

één jaar geleden

Reactie op Moeke1995

Wow wat bijzonder! Dat zal vast even wennen zijn dat je al zover bent!
Ja was wel even schrikken, maar ondertussen heb ik het goed kunnen laten bezinken en kijk ik er onwijs naar uit om onze twee dochter te ontmoeten💕

één jaar geleden

Reactie op NicoleS91

Ja was wel even schrikken, maar ondertussen heb ik het goed kunnen laten be ...
Ja dat kan ik me voorstellen, maar wel super gefeliciteerd! 🥰🤩

één jaar geleden

Reactie op Moeke1995

Ja dat kan ik me voorstellen, maar wel super gefeliciteerd! 🥰🤩
Dank je wel😊