104 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Sjoeliewoelie
Ik heb net een positieve test in handen! Oudste is net 2, m'n dochtertje 10 ...
Gefeliciteerd! Was het gepland? Ik heb zelf ook twee kleintjes kort op elkaar. 2 en 10 maanden vind het behoorlijk pittig moet ik zeggen. Er is wel wens voor een 3e maar op korte termijn lijkt het mij zwaar. Overigens geloof ik ook dat het pluspunten heeft.
één jaar geleden
Reactie op vivacious
Ik ben vandaag 6 weekjes zwanger. Mijn zoontje is nu 10 maanden
Leuk dan gaan we ongeveer gelijk op ik ben ook bijna 6 week zwanger en ons zoontje is ook 10 maanden
één jaar geleden
Reactie op Parveen22
Was even schrikken! Mijn dochtertje is 10 maanden en ik ben nu 30+3 wk zwan ...
Wow dat snap ik! Dan hoef je nog maar een paar weken. Helemaal niks gemerkt? Uiteraard van harte gefeliciteerd
Ik weet het ook pas sinds een paar weken. Met 22 weken achter gekomen en toen was onze dochter 10 maanden, bijna 1 ondertussen. Zit dus straks 14 maanden tussen.
één jaar geleden
Ik vraag me af, hebben jullie een moment getwijfeld of het wel de juiste timing is ? Zoontje is 11 maanden en we zijn er weer helemaal mee bezig. Vandaag positieve ovulatie test en de twijfel overvalt me opeens 🙈
één jaar geleden
Ik vraag me af, hebben jullie een moment getwijfeld of het wel de juiste ti ...
Herken het gevoel, zoontje ook 11 maanden was er ook van overtuigd maar zodra het werkelijkheid werd (gestopt met pil etc) toch weer die twijfels
één jaar geleden
Reactie op NicoleS91
Wow dat snap ik! Dan hoef je nog maar een paar weken. Helemaal niks gemerkt ...
Nee, ik had het helemaal niet door. Maar ik wist het wel eerder dan 22 weken. Was ook wel even schrikken voor jouw dan.. Ik ben er op een nare manier achtergekomen. Kort samengevat ik had twee weken lang bloedverlies men dacht dat er iets van de placenta nog was achtergebleven. Dus dan moest er operatief zsm iets gebeuren. Voordat alles in zijn werking werd gezet moest ik een test doen. Bleek ik zwanger ! Wat volgens de artsen niet klopte met mijn bloedverlies. Daarna toch bloedwaarden gecheckt HCg was hoog men dacht toen sterk aan een miskraam. Artsen zeiden ook ga er maar vanuit dat het een miskraam is. Na aantal dagen naar het zkh een echo gemaakt bleek dat ik eigenlijk zwanger was van twee baby’s waarvan eentje dus heeft losgelaten (van daar heftig bloedverlies). Dus het overviel mij wel toen er twee werd gezegd daarna 1 en moest dat allemaal nog even laten bezinken. Inderdaad nog enkele weekjes. Bij mij zal een verschil zitten van net geen 12 maanden omdat de baby gehaald wordt. Dank je Jij ook gefeliciteerd .
één jaar geleden
Ja ik twijfel continu. Ben nu ongesteld geworden en dat is ergens ook elke keer weer een opluchting. Zijn er nog nog niet echt voor gegaan, deze cyclus te laat geweest. Ik twijfel haast om momenteel een spiraaltje te nemen en een ‘jaar’ ook er niet meer over na te denken. Terwijl aan de andere kant de wens voor een tweede enorm is. Twijfel twijfel twijfel
één jaar geleden
Ik denk dat het sowieso anders is om een tweede keer zwanger te worden. Je weet echt waar je aan begint. Ik heb de laatste tijd rondgevraagd en heel veel vrouwen met een tweede zeiden dat twijfels normaal zijn en dat ze ook best blijven. Misschien wel de hele zwangerschap lang haha.
Ik ben nu 6 weken zwanger en vind het vooral nog heeeeel spannend en eng. Twijfels zijn heel herkenbaar. Niet dat ik nog terug kan nu 😉