104 Reacties
één jaar geleden
Fijn de herkenning te lezen! Ben zojuist weer ongesteld geworden en is toch een teleurstelling. Geeft mij aan dat de wens er toch sterk is ondanks de twijfels. Fijn dat ik niet de enige bent☺️
één jaar geleden
Reactie op LL24
Herken je ook een soort zenuwachtig gevoel ervoor? Dat ervaar ik continu. D ...
Ja enorm zenuwachtig. Als ik eraan denk voel ik me meer zenuwachtig dan blij. Het hartje zien kloppen op de echo heeft wel geholpen en nu fantaseer ik ook wel over de leuke dingen. Maar jeetje wat is het gewoon SPANNEND.
één jaar geleden
Hier ook weer zwanger. Dochter wordt komende week 1 en zoontje komt begin oktober (nu 21,5 wk). Zit 16 mnd tussen straks. Dolblij
één jaar geleden
Gefeliciteerd allemaal!
Ons zoontje is nu 13 maanden en we willen ook voor de 2e gaan. Maar ik zit met zoveel onzekerheid en angst, want bij m’n zoontje was ik heel moe, geen kracht en misselijk kon de geur van de vaatwasser niet eens verdragen.
Hij is ook echt nu in de fase van verlatingsangst, dus als hij me even niet ziet is het gelijk paniek.
Dus ik weet niet hoe ik dit ga doen🙈
één jaar geleden
Denken jullie weleens aan de praktische zaken ? Hoe doen we dat met de auto, vakanties , slaap tijden op compleet andere momenten etc.. soms zie ik alleen maar beren op de weg 🙈 wetende dat het allemaal goed komt
één jaar geleden
Denk vooral aan de praktische zaken.
We hebben een nieuwe auto gekocht, 7zits dan komt het altijd goed (ook met neefjesnichtjes op pad)
Vakanties, gewoon doen. We zijn met onze dochter van 5weken naar centerparcs gegaan en met 9 mnd naar nieuw zeeland. Vliegen is echt geen probleem met een baby als je zelf ook niet verwacht dat slaapjes op dezelfde tijden als thuis zijn en ze slapen op vakantie ook wel in de draagzak bijv.
Onze tweede gaat meer in de draagzak of wagen slapen dan onze oudste dochter, gewoon omdat we wel weten dat we minder aan huis gebonden gaan zijn nu. We willen immers ook dat onze dochter wat leuks kan doen zoals naar de speeltuin of het zwembad. Daar went de mini dan gewoon aan, geen twijfel.
Onze insteek is gewoon doen, proberen, ervaren. Het gaat vast niet allemaal perfect maar achteraf toch vaak beter dan je had durven hopen. 💪🏼
één jaar geleden
Reactie op MamaLisa1
Mijn dochter is 14 maanden en ik heb inmiddels al een zoontje van 7 weken😃 ...
Gefeliciteerd!
Hoe bevalt het ? Lijkt mij zoo zwaar
één jaar geleden
Reactie op LL24
Leuk zeg! Vind je het ook zwaarder ??
Moet zeggen dat ik echt op een roze wolk zit en onze beide kindjes het beide super goed doen. Mijn vriend neemt de meeste zorg van de oudste op zich en ik voor de jongste. Dit is een fijne verdeling en zorgt ervoor dat we er erg van kunnen genieten
één jaar geleden
Hier ook… tweede kan ieder moment geboren worden. Ons jongste is bijna 14 maanden. De laatste loodjes zijn echt super zwaar. Fysiek niet echt te vergelijken als bij de eerste. Super spannend om binnenkort onze aandacht te moeten verdelen. Kan het mij echt niet voorstellen maar het zal zich wel allemaal uitwijzen 😊🥰🥰