4 Reacties

6 maanden geleden

We zijn van plan komende weken te beginnen. We hebben nu gewoon een potje staan en schenker er soms eens wat aandacht aan, dus ze kent t en snapt het. We gaan zodra we vakantie hebben gewoon luier uit overdag, ook buiten/ op stap en eens zien wat er gebeurd. Bij de oudste twee ook zo gedaan, eentje was toen binnen een paar dagen zo goed als zindelijk, ander had er totaal geen interesse in en kreeg na een paar dagen weer een luier om. Hebben we toen half jaar later opnieuw zo gedaan en ging toen wel, binnen paar dagen ook. Denk dat er vele manieren zijn, die wat goed voelt! Ps, m鈥檔 broer woont wel in Belgi毛 maar zijn kids hoefden nog niet zindelijk te zijn toen ze met 2,5 naar school gingen. Mss even checken met de school of dat echt zo is? Kan me nl niet voorstellen, denk dat vele kinderen op die leeftijd er nog niet aan toe zijn!

6 maanden geleden

Reactie op femke_1988

We zijn van plan komende weken te beginnen. We hebben nu gewoon een potje s ...
Kinderen moeten wel degelijk zindelijk zijn om naar school te gaan in Belgi毛. Accidentjes kunnen gebeuren, maar de juffen / meesters hebben geen tijd om de pampers van elk kindje te doen.

6 maanden geleden

Ik ben vorige week begonnen en mijn zoontje van net 2 gaat soms 1 keer en soms meerdere keren per dag op het potje plassen. Ik doe hem tussendoor nog gewoon een luier aan met naar buiten of de opvang gaan. Ik wil komende week ff diehard gaan oefenen met hem maar moet daar even wat dagen voor vrij maken

6 maanden geleden

Reactie op femke_1988

We zijn van plan komende weken te beginnen. We hebben nu gewoon een potje s ...
School waar mijn dochter gaat moet zindelijk zijn. Ze hebben dat tegen ons gezegd toen we haar ingeschreven. Vandaag is de derde dag in gaat gelukkig goed. Ik ben haar pamper wel gedaan toen we naar buiten moesten gaan en ook tijdens slapen. Bedankt voor jouw reactie