4 Reacties

één maand geleden

Hier is ze overdag zindelijk. Als je kleintje het doorheeft en aangeeft dat behoefte is gedaan denk ik dat je in een ideale situatie zit om hem zindelijk te maken.

één maand geleden

Een vriendin van mij heeft die zindelijkheidsbox ingezet bij haar dochter van toen net 2 jaar. Met groot succes, echt binnen paar dagen volledig overdag zindelijk. Aanleiding voor mij om hem binnenkort ook te overwegen. Wij hebben een verhuizing op komst, dus willen sowieso wachten tot daarna om niet teveel veranderingen te hebben. En mooi weer erbij zal wel prettig zijn. Mooi dat je zoon al aangeeft wanneer hij een nieuwe luier nodig heeft. Klinkt dan wel alsof hij er klaar voor is. 😊

één maand geleden

Bedankt voor jullie reacties! Dan gaan we er denk ik binnenkort ook mee beginnen om het te proberen 😊

één maand geleden

Hier een dochter van 4 en zoontje van bijna 2. Bij onze dochter de zindelijkheidsbox geprobeerd met 2 jaar zonder succes. Enkele maanden later was ze er aan toe. Ze was toen 2 jaar en 5 maanden en ook gelijk de nachten droog. Ik merk dat mijn zoontje van bijna 2 nog geen interesse heeft. We oefenen wel op het potje zitten, maar daar blijft het voor nu even bij