7 Reacties

één jaar geleden

Zeer herkenbaar. Ik heb een eetstoel waarbij de poten eraf kan en eetblad ook. Nu is het een stoeltje en dan zit hij toch wel vaker en gaat eten iets beter. Bij de kdv hebben ze hier geen last van🤣🥲 misschien kan je een stoeltje aanschaffen en uitproberen.

één jaar geleden

Reactie op Firstnur

Zeer herkenbaar. Ik heb een eetstoel waarbij de poten eraf kan en eetblad o ...
Zit hij dan aan zijn eigen tafeltje laag? Misschien kunnen we dat wel proberen.

één jaar geleden

Ik ken t niet, maar heb t wel van andere ouders gehoord en bij hen heeft t wel eens geholpen om het baby gedeelte eraf te doen. Dit kan niet bij elke stoel, maar bij een meegroei stoel (zoals Tripp Trapp) wel. Dan kunnen ze er zelf in klauteren

één jaar geleden

Reactie op Heleen400

Zit hij dan aan zijn eigen tafeltje laag? Misschien kunnen we dat wel probe ...
Hij zit aan de salontafel. Ik ben nog niet actief begonnen met zelfstandig laten eten, vind het nog een grote stap🥲. Wanneer hij wel is zelf mag eten doet hij dat aan de salontafel.

één jaar geleden

Mijn zoontje zit zonder het dienblad en babysit op de triptrap stoel! En die schuif ik dan aan de eettafel! Hij klimt er zelf ook op en vind het fantastisch om zo aan de tafel te eten! En soms met broodje zit hij op zo klein kinderstoeltje van de Ikea bij de bank of aan de salontafel!

één jaar geleden

Dank jullie voor alle tips! Babyset verwijderen werkt redelijk. Meestal accepteert hij het nu. Als hij dat niet doet laten we hem maar in zijn leertoren aan tafel staan.Het lage stoeltje vind hij ook leuk, maar gebruiken we niet echt voor eten tot nu toe.

één jaar geleden

Mijn dochtertje ook hetzelfde ik heb voor haar een stoel van action gekocht 4€ ze zit daar in smorgens voor haar boterham te eten en over de dag als ik soep geef pak ik haar op mijn schoot als fruit of iets anders due zelf kan eten ik laat dat gewoon op tafel en eet ze zo staan anders lukt niet in haar kinderstoel . Het is jammer want overal wordt vuil ik moet altijd na het eten poetsen waar ze alles geeft geraakt ( bank. Tafel van tv , box, deur..) maar aan andere kant vindt ik goed dat ze eet beter dan niks in haar stoel. Ze is een actief baby daarom wil niet op haar stoel zitten voelt ze in geganvenus