33 Reacties

één jaar geleden

Ja hij krijgt al sinds hij plusminus 7 a 8 maanden is, dagelijks volle yoghurt op advies van het cb

één jaar geleden

Ja hij krijgt al sinds hij plusminus 7 a 8 maanden is, dagelijks volle yogh ...
Dank voor je bericht! Fijn op advies van cb. Wij willen ook beginnen met zuivel/yoghurt geven.

één jaar geleden

Hier ook vanaf 8 maanden yogurth en Kwark.

één jaar geleden

Ja sinds 6maanden volle yoghurt naturel

één jaar geleden

Hier geven we hem ook bijna dagelijks yoghurt. We zijn ook sinds deze week begonnen om een flesje te vervangen met halfvolle melk. Op aanraden van cb om alvast te wennen daaraan want hij is over kleine 3 weken alweer 1. Maar hij drinkt net zo lief een flesje halfvolle melk leeg als opvolgmelk 😊

één jaar geleden

Reactie op Gigix

Hier geven we hem ook bijna dagelijks yoghurt. We zijn ook sinds deze week ...
Mag ik vragen hoeveel flessen drinkt jullie kleine nog?

één jaar geleden

Reactie op FamkeBuijs

Hij dronk er nog 3. Nu dus 2 flesjes opvolgmelk + 1 fles halfvolle melk. 😊

één jaar geleden

Reactie op Gigix

Hij dronk er nog 3. Nu dus 2 flesjes opvolgmelk + 1 fles halfvolle melk. 😊 ...
Onze kleine man drinkt ook nog 3 flessen BV. Maar ik wil als hij 1 jaar is stoppen met kolven en over stappen op gewone melk en opvolgmelk. Dan krijg ik weer wat meer vrije tijd om leuke dingen te doen met de kleine.🤣🤣

één jaar geleden

Reactie op FamkeBuijs

Ons dochtertje drinkt 4 a5 keer

één jaar geleden

Geven jullie de gewone melk verwarmd? En in de normale fles? En geven jullie volle of halfvolle melk?

één jaar geleden

Reactie op FamkeBuijs

Onze kleine man drinkt ook nog 3 flessen BV. Maar ik wil als hij 1 jaar is ...
Ja groot gelijk heb je 😅. Ik weet niet hoe oud hij is en of vaste voeding al goed gaat? Anders misschien kijken om een flesje al te vervangen en zo al langzaam af te bouwen met bv?

één jaar geleden

Reactie op Bertje-225

Geven jullie de gewone melk verwarmd? En in de normale fles? En geven julli ...
Wij geven gewoon halfvolle melk, wel verwarmd! Cb gaf aan dat het niet perse volle zuivel producten hoeven te zijn. Zelf gebruiken we enkel halfvol en zo hoeven we niet weer apart wat te halen, ideaal!

één jaar geleden

Onze dochter krijgt dagelijks als toetje Griekse yoghurt :) en nog 3 a 4 flessen kunstvoeding

één jaar geleden

Reactie op RuthvdBruggen

Onze dochter krijgt dagelijks als toetje Griekse yoghurt :) en nog 3 a 4 fl ...
Hoe lang ben jij van plan kunstvoeding te gebruiken? Ik kan 1 flesje (van de 3) vervangen door normale melk, maar ze vindt de kv zo fijn in de ochtend en voor het slapen de nacht in.. Cb adviseerde mij om die 2 flesjes af te bouwen door er steeds minder schepjes in te doen, maar dat voelt nog niet goed..

één jaar geleden

Ik heb gehoord dat die kleintjes pas vanaf 1 jaar koemelkproducten mogen. We hebben weleens yoghurt gegeven hoor en ze vind het heerlijk ! Mag ik vragen wat cb zegt over het advies om daar nu mee te beginnen. Zou top zijn om wel te geven want ze eet momenteel als een malle 😂

één jaar geleden

Reactie op Bertje-225

Hoe lang ben jij van plan kunstvoeding te gebruiken? Ik kan 1 flesje (van d ...
Heel eerlijk gezegd maakt het ons niet zoveel uit wat het cb zegt.. ik hoop over 1 maand (als ze een jaar wordt) op 2 flesjes kv te zitten, onze dochter is laat begonnen met eten van potjes etc dus ze mag van ons best wat langer een fles kunstvoeding :) dus eigenlijk, zo lang zij het nodig heeft voor ons gevoel... Haha, heb je niet direct iets aan maar ik zou zeggen volg je gevoel!

één jaar geleden

Nee, borstvoeding en later plantaardige melk. Koemelk is voor kalfjes.

één jaar geleden

Ik woon in Frankrijk en hier zegt de kinderarts dat ze vanaf 6 maanden al met yoghurt mogen beginnen 😅😂 het is toch wat haha !

één jaar geleden

Nee, ons zoontje heeft kma dus krijgt vooral haver of kokosyoghurt. Mocht hij er ooit overheen groeien, ook dan krijgt hij geen “normale” melk. Dat laten we idd mooi voor de kalfjes

één jaar geleden

Reactie op Gigix

Ja groot gelijk heb je 😅. Ik weet niet hoe oud hij is en of vaste voeding ...
Hij wordt 28 april 1 jaar. We zijn net bij het CB geweest en hij mag nu ook lekker melk en ze gaf zelfs als idee om in de middag wat optimel met een smaakje te geven. Dan als ik wil 1 fles in de ochtend of avond vervangen door melk ipv BV. Zo kan ik geleidelijk afbouwen en kijken hoe hij er op reageert😁