33 Reacties

één jaar geleden

Reactie op FamkeBuijs

Hij wordt 28 april 1 jaar. We zijn net bij het CB geweest en hij mag nu ook ...
Wat fijn!! Hopelijk vindt hij het net zo lekker als onze zoon 🥰

één jaar geleden

Dochter van 10,5 maand krijgt al enige tijd paar maand bak yoghurt als tussendoortje met fruit. En nu sinds kort ook gewone melk bij boterham

één jaar geleden

Reactie op FamkeBuijs

Bizar dat een CB dingen adviseert zoals Optimel waarin zoveel suikers zitten….

één jaar geleden

Reactie op stephavi

Bizar dat een CB dingen adviseert zoals Optimel waarin zoveel suikers zitt ...
Precies wat ik dacht..

één jaar geleden

Reactie op stephavi

Ik had daar niet eens over nagedacht. Maar heb net even gekeken en in melk zit meer suiker dan in optimel. Ik schrok ervan😱

één jaar geleden

Reactie op FamkeBuijs

Ik had daar niet eens over nagedacht. Maar heb net even gekeken en in melk ...
Maar melk is 100% melk en Optimel is verschillende ingrediënten, zoals zoetstof 😉

één jaar geleden

Reactie op stephavi

Ze hebben al een slechte naam en dit soort bizarre adviezen bevestigt dat alleen maar weer, zo jammer. Onze kleine krijgt af en toe wat Griekse yoghurt, vind ze erg lekker!

één jaar geleden

Halfvolle yoghurt in het weekend als ‘ toetje ‘ :) . Wij aan de koffie en hij smikkelt lekker van zijn yoghurt. We noemen het overigens geen toetje , willen niet dat hij aan het woord gaat wennen.

één jaar geleden

Reactie op FamkeBuijs

Optimel met een smaakje 😵‍💫 bijzonder advies van het cb 🙈

één jaar geleden

Ik heb haar zojuist als toetje een bakje met halfvolle yoghurt gegeven omdat ik geen andere zuivel in huis had, maar op advies van cb moeten we volle yoghurt of volle kwark naast de warme hap gaan geven omdat ze te licht is.

één jaar geleden

Onze dochter krijgt elke dag een half of heel bakje (150g) griekse yoghurt 10%. Dat gaat heel goed en vindt ze heerlijk. Ik heb nu 2 keer een beker halfvolle melk gegeven om te proberen en dat vond ze ook heel lekker. Ze drinkt nu nog 3 flessen per dag dus ik maak nu de middagfles steeds iets kleiner en in de ochtend geven we dan halfvolle melk. Ze is nu 76 cm en 9,3 kg en heel gemiddeld volgens ons cb dus wij gaan zo door. Wat betreft de melk, misschien dat het voor de suikers ook uitmaakt of je lang houdbare melk of verse melk kiest.

één jaar geleden

Griekse yogurt, kwark en sindskort ook begonnen met kleine slokjes melk (proberen).