4 Reacties

8 maanden geleden

Mijn zoon at alles, nu met 10 maanden is het helaas niet meer zo. Ik weet ook niet wat ik nog aan kan doen.Hij spuugt het ook weer uit. Ik denk zelf dat hij nu meer smaak van se groente smaakt en zo ook dat hij niet alles meer lust. Zon vermoeden heb ik. Dus ik lees ook mee. Zoete groente gaat nog wel, zoal worteltjes, zoete aardappel en flespampoen.

8 maanden geleden

Ik heb hier laatst ook een topic over geopend, daar zijn al wat reacties op gekomen. Misschien heb je er wat aan

8 maanden geleden

Reactie op Sab12345

Ik heb hier laatst ook een topic over geopend, daar zijn al wat reacties op ...
Oeh die ga ik eens zoeken! Hoe gaat het nu?

8 maanden geleden

Oeh die ga ik eens zoeken! Hoe gaat het nu?
Bij mij nog steeds niet goed haha 😂. Gepureerd gaat er sowieso niet meer in, we geven hem nu maar stukjes van hetgeen wij eten. Dat probeert hij wel, maar komt er vaak wel weer uit. Hij trekt dan echt een vies gezicht. We blijven het maar gewoon aanbieden en geven yoghurt als toetje. Eerst gaven we een broodje maar we willen daar toch vanaf om te voorkomen dat hij straks misschien helemaal niks meer eet qua groente. Fruit puree gaat wel helemaal prima dus het ligt echt aan de smaak denk ik haha. Ook de groentes die hij heel lekker vond wil hij niet meer. Maar komt vanzelf hoop ik weer 😬.