Ja!! En die vond ik bij de vorige twee het meest heftig; https://www.slaaptipsvoorbabys.nl/slapen/slaapregressie-12-maanden/#:~:text=Heel%20belangrijk%20tijdens%20de%20slaapregressies,is%20om%20te%20gaan%20slapen.
Ik dacht dat de 8 maanden heftig was.. hoe lang duurde het bij jouw kleintj ...
Bij ons tweede destijds het langste; denk echt een maand.. kwam geen einde aan. Bij de eerste denk ik ook wel drie weken. We probeerden destijds zoveel mogelijk vast te houden aan de ‘normale’ routine. Wij hadden het idee dat dat het beste werkte.
Ja die bestaat zeker. Schijnt ook wel een 'moeilijke' regressie te zijn. Komt omdat ze rond deze leeftijd ontzettend veel leren met staan en lopen etc. Hier is het vooral de dutjes overdag die niet echt lukken 😂🥲
Hier de hele nacht aan het klauteren. Staan, zitten, neerploffen.. we slapen samen, en hoe vaak ik al niet met haar voeten in mn gezicht wakker ben geworden de afgelopen 3 weken...😂 het hele jaar daarvoor heeft ze doodstil naast me gelegen
Merken jullie ook iets met inslapen? Hier sliep ze vaak binnen 10 minuten (dutjes overdag en ‘s avonds). Nu soms 30-45 minuten. Vorige week 1.15 bezig geweest. En dan slaapt ze daarna wel lang dus moe is ze wel.
Ik denk dat we m hier ook hebben! Hij is nooit een goede doorslapen geweest, maar ging wel altijd heeel makkelijk slapen. Nu zijn we steeds heel lang bezig en valt hij vaak alleen maar bij ons in slaap 😢
Zo pittig! Gisteren van 21.30 tot 0.15 wakker geweest, slapen ho maar 🫠 En de dag start ook weer gewoon rond 06.00. Pfoe, hoop dat deze fase snel voorbij is.
Hier is ie ook begonnen denk ik. Mevrouw doet plots maar 1 dutje (daarvoor deed ze er twee en sliep ze dus dubbel zo lang) én ze is om 5u klaarwakker, flesje geven of bij mij in bed nemen helpt niet. Het is een fase, het is een fase...
Same!!! Eten jullie kindjes nu ook veel minder goed als voorheen?
Nee, dat merk ik niet. Gelukkig. Niets zo frustrerend als niet eten en niet slapen. CB heeft gisteren geadviseerd om te kijken of 1 slaapje overdag beter werkt.