31 Reacties

5 maanden geleden

Mijn dochter kreeg tandjes vlak voor haar eerste jaardag. Ik heb er vertrouwen in dat je zoontje zijn tandjes vast wel doorkomen

5 maanden geleden

Hier 13 maanden en ook nog 0 tanden.. komen vast vanzelf denk ik. En hij moet er nog zo lang mee doen.

5 maanden geleden

Onze dochter van 13,5 maand heeft ook nog geen tanden. De eerste (boven midden) is nu wel aan het doorkomen (er is nog niet heel veel te zien, maar ik voel wel een randje).

5 maanden geleden

Ik heb ooit gehoord dat hoe later de tanden hoe beter de kwaliteit haha. Dus wellicht is het juist goed ❤️ Ons zoontje kreeg zijn eerste tandjes pas met 11 maanden.

5 maanden geleden

Die van ons met 13 maanden heeft er pas 4, alleen de voorste boven en onder. Er lijken er verder ook weinig aan te komen

5 maanden geleden

Onze tweede dochter kreeg ze ook pas rond 14 maanden hoor! Geen stress, komt echt wel goed. Vond het juist altijd wel schattig haha.

5 maanden geleden

Hier ook nog steeds geen tandjes en ze is van 10 mei

5 maanden geleden

Onze dochter is van 9 april, en sinds twee weken de eerste twee ondertandjes die doorkomen!

5 maanden geleden

Reactie op MenF23

Mijn dochtertje is ook van 10 Mei en heeft 1 tandje. Groeit wel scheef maar dat komt doordat ze down heeft😅

5 maanden geleden

Reactie op Juni-20

Onze tweede dochter kreeg ze ook pas rond 14 maanden hoor! Geen stress, kom ...
Haha ze komen inderdaad vanzelf wel, maar mensen zijn continue zo verbaasd als ik zeg dat hij nog geen tanden heeft. Maar het is inderdaad wel schattig

5 maanden geleden

Reactie op fietje27

Ik heb ooit gehoord dat hoe later de tanden hoe beter de kwaliteit haha. Du ...
Dat is waar, dan zijn ze ook later met wisselen. Dat scheelt als je een brokkenpiloot als kind hebt 🤣

4 maanden geleden

Hier ook bijna 14 maanden en nog helemaal niks 🙈

4 maanden geleden

Reactie op MenF23

Hier is het eerste ondertandje nu net door. En ik zie boven ook al 3 tandjes in het tandvlees zitten 🙈

4 maanden geleden

Aan de positieve kant, scheelt het ook dat je nog geen tandenpoets drama hebt nu dan. Onze zoon heeft er echt een hekel aan en schreeuwt moord en brand tijdens t poetsen 🥲 en t duurt best even met 10 tanden en 3 kiezen 😅

4 maanden geleden

Eerste boventandje is half door inmiddels!

4 maanden geleden

Reactie op fredkroket123

Aan de positieve kant, scheelt het ook dat je nog geen tandenpoets drama he ...
Dat is zo ja 😆

4 maanden geleden

Hier nog steeds niks..🥲

3 maanden geleden

Maar als ze dan eenmaal door zijn, gaan ze bij jullie dan ook zo snel? Ze heeft nu 5 tanden door in 3 weken tijd en nr 6 zie ik ook al zitten 😅

3 maanden geleden

Reactie op MenF23

Maar als ze dan eenmaal door zijn, gaan ze bij jullie dan ook zo snel? Ze h ...
Jep hier 5 tanden en 1 kies die allemaal doorkomen

3 maanden geleden

Hier ook inmiddels 3 tanden in 3 weken tijd en nummer 4 is onderweg 🤣 poetsdrama begonnen