Ons zoontje is nu 14 maanden en heeft nog geen tandjes. hij knaagt sinds 2 weken wel op alles wat hij tegen komt en kwijlt al extreem erg sinds dat hij 4 maanden was. Hij laat helaas niet goed kijken maar er lijkt nog weinig zichtbaar en voelbaar.. Zijn er meer waarvan hun zoon of dochtertje 'laat' is met tanden?
Onze dochter van 13,5 maand heeft ook nog geen tanden. De eerste (boven midden) is nu wel aan het doorkomen (er is nog niet heel veel te zien, maar ik voel wel een randje).
Ik heb ooit gehoord dat hoe later de tanden hoe beter de kwaliteit haha. Dus wellicht is het juist goed ❤️ Ons zoontje kreeg zijn eerste tandjes pas met 11 maanden.
Onze tweede dochter kreeg ze ook pas rond 14 maanden hoor! Geen stress, kom ...
Haha ze komen inderdaad vanzelf wel, maar mensen zijn continue zo verbaasd als ik zeg dat hij nog geen tanden heeft. Maar het is inderdaad wel schattig
Aan de positieve kant, scheelt het ook dat je nog geen tandenpoets drama hebt nu dan. Onze zoon heeft er echt een hekel aan en schreeuwt moord en brand tijdens t poetsen 🥲 en t duurt best even met 10 tanden en 3 kiezen 😅