15 Reacties

9 maanden geleden

Veloretti tricycle 🚲

9 maanden geleden

keukentje, watertafel, schommel of glijbaan voor buiten, houten treinbaan, duplo, learning tower, babypop Jim van little Dutch. dat staat er tot nu toe op ons lijstje 😁 oh en we hebben al een Timeo apparaat gekocht, heel leuk met geluiden en liedjes! en verder veel boekjes

9 maanden geleden

smartmax dieren

9 maanden geleden

Keukentje, speelgoedkist

9 maanden geleden

Wij hebben bij onze oudste een keukentje gegeven en een Doona liki trike gegeven. Een fietsje wat je kunt opvouwen en ook kunt gebruiken van 1 tot 4 jaar

9 maanden geleden

Oké het keukentje MOET op het lijstje komen zie ik al 🤣🥰

9 maanden geleden

Iets van smartmax, het djeco houten theeservies fox’s party, een blokkenset van Grimms (1001 nacht 😍)

9 maanden geleden

Reactie op Bovanwd

Oké het keukentje MOET op het lijstje komen zie ik al 🤣🥰
Haha. Ja! Ik had het er laatst met de vriendengroep over en waren het unaniem over eens dat een speelkeukentje altijd een succes is 😉

9 maanden geleden

Reactie op Rianneee16

Haha. Ja! Ik had het er laatst met de vriendengroep over en waren het unani ...
Je hebt alleen zooo veel verschillende 😩🤣

9 maanden geleden

Super bedankt voor jullie reacties. Qua cadeau wat wij gaan geven zitten hier goede opties tussen🥰 ik bedoelde eigenlijk wel meer het lijstje wat ik aan vrienden en familie kan geven. Dus als jullie daar ook nog tips voor hebben dank alvast 😇🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️

9 maanden geleden

Reactie op Bovanwd

Super bedankt voor jullie reacties. Qua cadeau wat wij gaan geven zitten hi ...
Veel boeken, klein buiten speelgoed (emmertjes, zulke dingen), accessoires voor de keuken.

9 maanden geleden

In legpuzzels (die van little Dutch zijn leuk) Boekjes (de leeuw in de muis, boer Boris) Geluiden boekjes van Usborne

9 maanden geleden

onze oudste vond dit leuk tussen 1 en 2 jaar: - bakjes- stapelbakjes(lepeltjes erbij) - houten blokken - toet toet autos - vormenstoof - bal - duw wagentje - loopauto - kartonboekjes om voor te lezen (bobbi, kikker) - geluidenboekjes van Usborne - kijkboeken (bijv. cas en cato of mijn eerste kijkboek woordjes) - houten puzzels - puzzels met 2 stukken of 2-4-6-8 stukjes

9 maanden geleden

Ik vraag ook bijv cadeaubonnen van de babywinkel hier in het dorp die hebben echt mega leuk kleertjes. Kaartjes voor het zwembad. En kaartjes voor de binnenspeeltuin. Voor degene die misschien wat minder willen geven. De grotere cadeaus vraag ik altijd aan de opa’s oma’s en tantes. 😁

9 maanden geleden

Toet Toet of zoef zoef dieren als je het niet erg vind dat speelgoed geluid maakt. Stapeltoren, xylofoon, badeendjes/badspeelgoed, een kleine bal, voorleesboekjes, activiteitenkubus, autoracebaan/kogelbaan voor kinderen vanaf 1 jaar, blokken, soft blokken