5 Reacties
7 maanden geleden
Ik heb geen tips ofzo, maar als ze zeggen dat je een autorisatie formulier nodig hebt zou ik zorgen dat ik hem hoe dan ook bij me heb 😅 Ook al wordt er zo goed als nooit gecontroleerd, je zou maar net degene zijn bij wie het wel gecontroleerd wordt.
Verder zou ik persoonlijk qua bagage alleen het hoognodige meenemen en je man de rest laten meenemen. Buggy mag je tot het vliegtuig sowieso meenemen en daarna krijg je m meteen terug, als je hem niet mee het vliegtuig zelf in kan nemen. Verder: baby, handbagage en een koffer moet je wel een eind mee komen toch?
Komt wel goed hoor! Het is maar een klein stukje vliegen 🥰 fijne vakantie!
7 maanden geleden
Dat formulier moet inderdaad, net als een uittreksel van het GBA. Bij mij werd het niet gecheckt, maar je zou het maar net niet hebben en wel gecontroleerd worden.
Ik vond de draagzak een must! Verder juist vooral niet te veel meenemen, gewoon de basics. Extra setje voor de kleine, flesje/borst, als je flesvoeding geeft laat je thermosfles dan even vullen nadat je door de douane bent.
7 maanden geleden
Reactie op -Elvira
Ik heb geen tips ofzo, maar als ze zeggen dat je een autorisatie formulier ...
Aanvulling hierop, ik kreeg mijn buggy pas bij de bagageband terug. Dus vandaar mijn tip van de draagzak!
7 maanden geleden
Ik ging vorige maand alleen met baby naar Spanje heen en terug om m’n ouders op te zoeken! Ging allemaal heel soepel en nergens om een formulier gevraagd. Wel is het terug met elke druppel water of vloeibaar spul een drama dus zorg dat je niks mee hebt of alles in 1 tasje bij elkaar zodat je er snel bij kan. Ik stond daar met draagzak en twee tassen die ik onderste boven moest keren🤣