45 Reacties

één jaar geleden

Placenta ook van voor vandaag 17+4 maar voel hem echt al een paar dagen heel duidelijk ❤️

één jaar geleden

Ik heb haar vandaag echt duidelijk gevoeld. Ook placenta voor, ben nu 20+6. Ik voelde haar eerst vrij onduidelijk af en toe plopjes. Vanmiddag voelde ik wel echt duidelijk dat zij het was

één jaar geleden

Hier ook voor en voel af en toe een schopje , zag op de 20-weken echo dat ie dan net naast de placenta schopt. Maar voel hem we veel minder dan bij mn dochter toen de placenta achter lag.

één jaar geleden

Dat ik het echt bewust door had en goed voelde was met 19 weken. Daarvoor (achteraf) ook wel gevoeld maar niet bewust gemerkt dat dit de baby was. Maar nu voel ik haar elke dag! Vandaag 21 weken 💕

één jaar geleden

Hier ook de placenta voor maar voel hem elke dag al heel duidelijk nu 20 weken

één jaar geleden

Mijne ligt ook voor, voel haar vanaf 18 weken

één jaar geleden

Ik ben nu 20+2 en heb er net 1 op video kunnen vangen.

één jaar geleden

Hier ook een voorliggende placenta. Grove bewegingen zoals draaien voel ik al een paar weken, niet elke dag. Sinds gisteren voel ik ook schopjes. Ben nu 20+4

één jaar geleden

Ik ben nu 20 weken zwanger + placenta aan de voorkant. Sinds vorige week voel ik schopjes 🤰🏻

één jaar geleden

Ik was er ook bang voor.. Maar... toen ik met 18 weken precies ziek werd door de buikgriep.. toen voelde ik het duidelijk (na spugen en wc bezoek) sindsdien plopjes.

één jaar geleden

Mijn placenta ligt ook voor. Ik voel m’n kleine jongen vanaf 17 weken elke dag en het wordt steeds duidelijker 💙

één jaar geleden

Hier ook voorliggende placenta. Tussen 17-18 weken de eerste bewegingen waarvan ik dacht dat het de baby was. Daarna even wat minder en nu ket 20 weken steeds duidelijker en drukker aanwezig. Ook mijn vriend heeft het nu voor de eerste keer kunnen voelen 🥰

één jaar geleden

Ik ben 20+3 met voorliggende placenta en voel helaas nog helemaal niks. Baal er wel van..

één jaar geleden

Ik ben nu 18+5 met een placenta aan de voorkabt en voel de baby sinds een paar dagen heel af en toe. Ik dacht een paar weken geleden dat ik de baby voelde maar dat was dus niet waar haha. Ben wel blij dat het eindelijk zo ver is. Geeft me toch wat rust.

één jaar geleden

Met 16 weken ❤️ Ik ben voor de 2e keer zwanger, dus daardoor zou het kunnen komen dat je al wat eerder getrappel voelt. Inmiddels 21+3 en voel haar bijna elke dag wel bewegen en schoppen.

één jaar geleden

Met 16 weken ❤️ Ik ben voor de 2e keer zwanger, dus daardoor zou het kunne ...
Mijn placenta ligt achter :)

één jaar geleden

Placenta voor en vanaf 21 weken begon ik wat te voelen. Nu steeds vaker 🙏🏻

één jaar geleden

Ik was hier ook bang voor… maar voelde haar met 16 weken al consequent bewegen met een placenta aan de voorkant nota bene en 1e kindje!

één jaar geleden

Mijn placenta ligt aan de achterzijde en ik ben haar begonnen te voelen met 21+3

één jaar geleden

Placenta voor, ik voel hem nu sinds 2 dagen echt goed. Buik zie je ook lichtjes bewegen, voel hem ook als ik mn hand op mijn buik leg. 21+5 weken 💙