13 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben de Alecto! Heel tevreden over, eigenlijk nooit problemen. Wel enkel nog ervaring met 1 camera.

één jaar geleden

Wij hebben ook de Alecto. Heel fijn ding!Nog niet getest met 2 camera’s

één jaar geleden

Check vooral even of ze voldoende sterk zijn om de vloeren door te komen. Wij hebben een redelijk nieuw huis en daar kwamen deze 2 niet “door de vloer heen”. Teveel storing, waardoor geen beeld of geluid, dus geen succes. Uiteindelijk geslaagd met de Motorola Connect comfort 85.

één jaar geleden

Reactie op M8276

Check vooral even of ze voldoende sterk zijn om de vloeren door te komen. W ...
Dankje, wij hebben houten vloeren dus denk dat dat wel lukt. Hoop ik tenminste haha

één jaar geleden

Wij hebben de alecto 😄 wel maar 1 camera. Ik vind hem prima!

één jaar geleden

Wij gebruiken de wifi camera’s van Kruidvat voor onze zoon. Kosten tussen de 25-35 euro. Draaibaar en niet draaibaar. Super handig en veilig. Hierdoor heb je altijd en overal bereik. Wij wonen in een boerderij met dikke muren en hadden amper bereik met de vrij dure camera’s van luvion..

één jaar geleden

Wij hebben de Alecto. We zijn nu in verwachting van ons 2e kindje en wil er een losse camera bij kopen, maar vind deze best duur. Als je meerdere kindjes wil, zou ik overwegen om meteen in het begin een set met 2 camera's te komen. Scheelt erg veel geld ☺️

één jaar geleden

Reactie op Dubster

Wij hebben de Alecto. We zijn nu in verwachting van ons 2e kindje en wil er ...
Wij wonen ook in een nieuwbouw huis (gebouwd in 2020), maar heb geen problemen met de verbinding.

één jaar geleden

Wij hebben de luvion essential, heel tevreden van en kopen binnenkort een camera extra voor de 2e ☺️ Geen probleem door de vloeren heen hier en wij hebben echt een dik betonnen plafond (huis van de jaren 60). Het is ook een stevig toestel en heeft al menig valpartijen overleefd. Echt een topper!

één jaar geleden

Vandaag binnengekomen. Bij de bol.com in de aanbieding van €149,00 voor €89,00 🥰🥰

één jaar geleden

Reactie op Bovanwd

Vandaag binnengekomen. Bij de bol.com in de aanbieding van €149,00 voor €89 ...
Kan deze ook op je telefoon?

één jaar geleden

Reactie op momtobe1999

Kan deze ook op je telefoon?
Nee maar dat heb ik express niet gedaan 😇

één jaar geleden

Wij hebben camera's van Google werkt top