285 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Sofie9

Wij zijn ook zo goed als klaar voor de komst van de twins:)
Wat een gaaf ledikant! 😍 de hele kamer is gaaf trouwens haha

één jaar geleden

Reactie op Sofie9

Wij zijn ook zo goed als klaar voor de komst van de twins:)
Ik zie het al voor me dat die twee in hun eigen bedje liggen met de handjes door de spijlen zodat ze elkaar vast kunnen houden 🥰. Vaak zie je dat ze toch niet zonder elkaar kunnen

één jaar geleden

🤍

één jaar geleden

Hier is het laatste stukje ook af! In de spiegel zie je het behang op de an ...
Super leuk! Wij hebben het zelfde behang maar dan de terracotta kleur met lichtbruine konijntjes

één jaar geleden

Reactie op Loesnup

Super leuk! Wij hebben het zelfde behang maar dan de terracotta kleur met l ...
Ah super leuk! We krijgen zoveel leuke reacties op het behang 😍

één jaar geleden

Hoi allemaal, Ben even benieuwd.. II zie de meest prachtige babykamers voorbij komen. Helaas verhuizen wij waarschijnlijk in augustus/september, dus hier geen babykamer gemaakt. De kleine komt de 1e maanden bij ons op de kamer, dat hebben we bij de 1e ook zo gedaan. Nu heeft onze dochter de 1e weken tussen ons in geslapen, op een aankleedkussen. Was een tip van de kraamzorg, maarja wordt normaal hartstikke afgeraden natuurlijk. Overdag sliep ze in de box beneden en na een tijdje ging ze ook op de dag in haar ledikant boven. En ze ging met 2-3 maanden denk ik ook snachts in haar ledikant. Nu denk ik erover een wieg/cosleeper te huren of kopen. We hebben een drukke 3 jarige rond huppelen, dus overdag in de box is misschien niet altijd een goed idee. En direct in het ledikant, daar zwemmen ze nog zo in qua grootte.. Zijn er hier papa's en mama's die ervaring hebben met een wieg/cosleeper? Welke hadden jullie en was deze gekocht of gehuurd?

één jaar geleden

Hoi allemaal, Ben even benieuwd.. II zie de meest prachtige babykamers vo ...
Wij hadden voor de eerste een cosleeper, de maxi cosi iora. Daar heeft ze echt maanden in geslapen, geloof dat ze met 3 maanden pas naar haar eigen kamertje is gegaan. Voor deze baby gaan we die ook weer gebruiken. Heb hem toen zelf gekocht, maar wel aanbiedingen in de gaten gehouden.

één jaar geleden

Ik heb op marktplaats een tweedehandse coosleeper gekocht toen voor 50,- die hebben we gewoon in onze slaapkamer gezet. Niet direct langs me maar gewoon tegen de muur. Vond het zo handig.

één jaar geleden

Hoi hoi! Wij huren een simpel wiegje dat je als co-sleeper kunt gebruiken bij Tiny Library voor 6 maanden. We hebben onlangs onze slaapkamer opnieuw moeten indelen dus de co-sleeper die we hadden kon niet meer aan het bed, dus huren was eigenlijk wel ideaal :-)

één jaar geleden

Heb er 1 van petit Amélie, maar die is niet meer te koop. Toch ben ik wel van plan de baby overdag in het ledikant te leggen, dan kan ze vast wennen aan haar eigen kamer en daar is het nog stiller en donkerder. In de avond/nacht dan in de cosleeper.

één jaar geleden

Ik heb een co sleeper van Lionelo, hier heeft mijn zoontje het hele eerste jaar gebruik van gemaakt (hij lag vaker tussen de co sleeper en mij in na een voeding, prima uitvalsbescherming zo’n co sleeer🙈). Mijn zoon is wel klein van stuk moet ik erbij zeggen, kinderen die wat groter zijn groeien er met een maand of 9 uit volgens de beschrijving. Maar ik vind het echt een aanrader, zeker met nachtvoedingen is het heel makkelijk dat je je bed niet uit hoeft. En tussenin vind ik zelf niet fijn ivm gevaar om onder de dekens te komen bijvoorbeeld. En we hebben ook niet zo’n breed bed.

één jaar geleden

En wij zijn ook ready 😊

één jaar geleden

Wij zijn ook klaar! Alleen nog een kussentje kopen voor op het bankje. 🥰

één jaar geleden

🤎🩷🤎

één jaar geleden

Hier is de babykamer ook eindelijk klaar🥰😍

één jaar geleden

🫶🏻

één jaar geleden

Onze baby kamer is nu ook af. Ben nu 35 weken☺️