285 Reacties

één jaar geleden

22 weken zwanger, we hebben geschilderd en de meubels staan, de rest moet allemaal nog🙈

één jaar geleden

Wij laten de babykamer zoals deze is met de eerste. Voegen nu alleen wat roze tinten toe ipv donkere tinten omdat we een meisje krijgen en een jongen hebben. De peuter krijgt een nieuwe kamer. Kast, bed en speeltafelfje staan er. Kleed, gordijnen en jaloezieën zijn onderweg!

één jaar geleden

Nu 23 weken.. Hier staan de meubels.. spullen moet ik het meeste nog van opzoeken in de schuur en wassen. Wiegje wil ik nog even een keer verven. Wil het wel echt graag voor de tijd af hebben en klaar hebben staan.

één jaar geleden

Oh best gek.. wij zijn helemaal nog niet bezig met de babykamer, we verhuizen in de loop van de zomer als het goed is naar spanje.. de kleine komt bij ons op de kamer, dus daar staat nu het ledikant van onze 1e die sinds kerst in een peuterbed slaapt 😅 .. onze 1e heeft tot 6mnd bij ons op de kamer geslapen en is daarna pas na haar eigen kamer gegaan.. Moet zeggen dat we bij de 1e op 36 weken nog bezig waren met laminaat leggen hoor 🙈 dus toen waren we ook met 21 weken helemaal nog niet bezig haha..

één jaar geleden

Hier nog een hele volksverhyizing voordat de beebs in zijn kamer kan. We zijn de zolder aan het isoleren en klaarmaken. We maken daarna de logeerkamer op onze verdieping vrij (gaat naar de zolder) en dan gaat onze dochter hier weer heen. De baby komt dan is de kamer van ons dochtertje. Het streven is dat in de komende paar maanden (iig voor de bevalling) af te ronden. De vorige keer sliep ons kindje ruim 8 maanden in de cosleeper bij ons in de kamer dus geen ramp als de plintjes regn die tijd nog niet allemaal in orde zijn 😅.

één jaar geleden

Ik ben nu 22 weken en hebben de muren geverfd en de meubels (tweedehands) geverfd. Eigenlijk al zo goed als klaar, alleen nog wat afwerking, accessoires etc.

één jaar geleden

Reactie op Mara21

Hier nog een hele volksverhyizing voordat de beebs in zijn kamer kan. We zi ...
Hihi hier precies hetzelfde. We beginnen dit weekend met op de zolder 2 slaapkamers te maken. Hopelijk is het ergens klaar in april. Dan kunnen de kinderen daarheen. Maargoed geen ramp als het allemaal niet af komt. De baby slaapt toch de eerste maanden bij ons.

één jaar geleden

Ben nu 24 weekjes❤️ Alleen nog de puntjes op de i voor ons meisje💕🎀🩷

één jaar geleden

Reactie op Ashley1234

Ben nu 24 weekjes❤️ Alleen nog de puntjes op de i voor ons meisje💕🎀🩷
Ahh dat behang vind ik echt heel gaaf 😍😍😍

één jaar geleden

24+6 weken. Nog wat puntjes op de i maar heel blij met het resultaat ♡

één jaar geleden

Deel 2

één jaar geleden

Kamer moet verder nog leeggehaald, links staat nog een stoel. Nu de accessoires nog.

één jaar geleden

Reactie op Doperwt

Kamer moet verder nog leeggehaald, links staat nog een stoel. Nu de accesso ...
En de commode is nu ook compleet. 😬

één jaar geleden

Hier nog druk aan het klussen, alles in kleine stapjes. De meeste dingen zijn in huis, alleen nog een commode en stoel. Wel erg verliefd op het behang 😍

één jaar geleden

Zusje begonnen met de muur (ze is tattoo artiest)

één jaar geleden

Wij hebben geen ruimte voor een kinderkamer. Dus eerst bij ons op de kamer en dan later even kijken welke 2 kinders samen gaan slapen.

één jaar geleden

Reactie op Lot145

Hier nog druk aan het klussen, alles in kleine stapjes. De meeste dingen zi ...
Dit behang vind ik echt geweldig, ik ben gek op konijntjes! 😍🐇 moet alleen al heel erg uitkijken dat onze kleine meid straks niet alleen maar konijnen knuffels en kleding met konijntjes heeft, dus denk dat ik niet ook nog voor behang met konijntjes moet gaan 🙈 maar ik vind deze wel echt superleuk! ❤️🐇

één jaar geleden

De babykamer was al klaar, we schuiven grote zus door naar haar nieuwe kamer, die inmiddels ook zo goed als af is. Zal nog wel even duren voordat ze er daadwerkelijk slaapt. Maar zag het niet zitten om het met een dikke buik of een newborn en een peuter te doen.

één jaar geleden

Reactie op Ashley1234

Ben nu 24 weekjes❤️ Alleen nog de puntjes op de i voor ons meisje💕🎀🩷
Wat leuk!!! Is dat behang? Of zijn dat stickers?

één jaar geleden

De laatste decoratie komt nog. Vandaag matrasje gekocht 😊 dit was nog het enige wat miste. Ben 24 weken vandaag