285 Reacties
één jaar geleden
Wij gaan volgende week de meubels bestellen. Ivm verbouwing slaapt ze tot wanneer nodig op onze slaapkamer dus de rest komt pas als haar kamertje daadwerkelijk gebouwd is (bovenverdieping moet nog volledig gedaan worden). Gelukkig zijn de meubels simpel van Ikea dus dat is allemaal zo geregeld. Heb wel zin om haar kamertje echt te gaan inrichten maar dat komt deze zomer pas 😊
één jaar geleden
Reactie op Dominique591
Bij ons ook al bijna af! Alleen nog een lekkere stoel ☺️
Ohhh wat mooi! Mag ik vragen waar het vloerkleed van is?
één jaar geleden
Ohhh wat mooi! Mag ik vragen waar het vloerkleed van is?
Van tapis petit hebben echt heel veel leuke kleedjes 💕
één jaar geleden
Reactie op Meisje25
Waar heb je die giraffe vandaan? Zo leuk!
Thanks😊 Deze is de H&M hij was even uitverkocht maar nu hebben ze hem weer: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0698466001.html
één jaar geleden
Wij zijn heel ons huis aan het renoveren, jaartje geleden gekocht. Sinds september ben ik thuis door de zwangerschap en zijn we iets nadien aan de kinderkamer gestart, toen was ik 15 weken ver ongeveer. Heel de kinderkamer was net klaar in december/januari. Weekje nadien door de hevige sneeuwval een lek in het dak waardoor het binnen regende langs het plafond van de nieuwe kinderkamer.. :-( We zijn weer opnieuw kunnen starten.. Ben nu 26weken. Is dat even een domper!
één jaar geleden
Ik krijg zenuwen omdat jullie er allemaal zo snel bij zijn 🙈 waarschijnlijk gaan we volgend weekend schilderen en dan bij de ikea meubelen halen. Hebben jullie speciale gordijnen die leuk zijn voor in de kinderkamer? Ik zou op zich wel iets leuks willen hebben als dat niet te duur is, maar heb nog niks gevonden. Dus waarschijnlijk blijft het bij de simpele grijze die we al hebben.