Ik heb bij mijn zoontje genoeg gehad aan 2 aankleedkussenhoezen maar vond deze nu niet mooi meer. Heb er nu wel extra maar dat was meer omdat deze erg goed om het kussen passen en ik dan reserve heb als ze niet meer mooi zijn.
Ik had 1 mooie/dure en een paar goedkoopjes van de zeeman. Als je pech hebt ...
Bij ons vlogen ze er vorige keer doorheen😅 iedere keer als we gingen verschonen deed mvr een plas waardoor weeer alles nat was😅
Maar mocht je niet willen halen kan je altijd even een hydrofiel er onder leggen als het in de was zit..
Bij ons vlogen ze er vorige keer doorheen😅 iedere keer als we gingen versc ...
Ik laat altijd de vieze luier zolang mogelijk liggen. Heb eigenlijk maar 3 aankleedkussenhoezen en daar leg ik altijd nog een hydrofieldoek op. Werkt al 2 jaar prima
De eerste stap is eindelijk gezet 🥰 nu in de laatste fase van de verbouwing, het opbouwen en binnenkort terug het huis in. We weten ongeveer wat we willen qua kleuren en/of behang, maar wilden eerst graag even kijken hoe de meubels passen in de kamer en dan beslissen wat er op welke muur komt. Vanavond dus eindelijk het ledikantje opgezet 😍
Nog zo aan het twijfelen over de gordijnen. Deze vitrage gaat uiteraard weg 😂😅 maar gaan we voor lang of kort // groen of roest? De laatste dingetjes vind ik echt het moeilijkst