285 Reacties
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op Bovanwd
Nog zo aan het twijfelen over de gordijnen. Deze vitrage gaat uiteraard weg ...
Zou niet over de verwarming gaan. En denk dat roest langer te combineren is over een paar jaar als je dingen gaat veranderen in het kamertje
één jaar geleden
Reactie op Bovanwd
Wij hebben gordijnen tot de grond, gaan dus ook over de verwarming. Overdag staan ze altijd open, alleen als ze slaapt zijn de gordijnen dicht, dus zoveel warmte gaat er dan niet verloren.
Je kunt ook voor een andere kleur gordijnen gaan die neutraler is, beige ofzo. Ons babykamertje heeft veel roze maar wilde geen roze gordijnen, dus de gordijnen zijn lichtgrijs. Omdat de vloer ook grijs is, staat dat heel mooi. Denk dat bij jullie vloer beige/taupe heel mooi kan zijn en past ook mooi bij de rest.
één jaar geleden
Reactie op Bovanwd
Wat een super leuke kamer! 🥰
Ik denk dat een taupe of beige tint heel mooi kan zijn! Komt mooi terug vanuit de muurcircel en de vloer en staat denk ik heel rustig 🤗
Ik zou zelf neigen naar korte gordijnen, denk dat dat rustiger is dan gordijnen tot de grond in jouw geval. Het wit van de radiator breekt nu nog een beetje een creëert een ruimtelijk effect tussen de ledikant en de stoel in, denk dat een kleurvlak van een gordijn tot de grond er tussen wellicht wat te druk wordt 😉
één jaar geleden
Reactie op Bovanwd
Zou ook voor lange beige gordijnen gaan en dan van muur tot muur en tot plafond, creëer je wel ruimte mee! Leuke kamer zo!
één jaar geleden
Reactie op Rizzerd
Vind het trouwens idd een heel mooi kamertje! Mooie kleurencombinatie 😍
Dankjewel🥰
Vanaf het begin heb ik deze kleuren al in mij hoofd. Groen voor de meubels, roest/caramel voor aankleding en zwart voor de accessoires. Het is ook precies geworden hoe ik het wou. En mijn man maar zwoegen 😂🙊
één jaar geleden
Yes, hehe 1 wand nu helemaal geëgaliseerd. Weetje opschuren en afwerken en klaar.
Nu nog de andere 1,5 wand.
Girls power 💪en dat met 30 weken zwanger 😅 niet zo slim maar het moet af
één jaar geleden
Helemaal anders geworden dan we eerst in ons hoofd hadden maar ben er zo blij mee 😍
We hebben alle muren heel licht blauw, zwarte meubeltjes en beige gordijnen en beige/lichtbruine versiering