14 Reacties
5 maanden geleden
Maat 14 is echt wel extreem klein hoor, weet je dat echt zeker? Dat is normaal voor 6 maanden ongeveer. Heb je het al eens bij een kinderschoenen winkel geprobeerd? Zij kunnen je echt het beste advies geven daarin.
Mijn dochter heeft geen supergrote voeten en heeft maat 19.
De kleinste die ik ken zijn maat 17. Loopt ze echt al?
5 maanden geleden
Ze is klein (ze was laatste keer bij het cjg 69 cm en nog onder de 7 kg). Ze zit ook nog steeds in luiermaat 2 (rascal + friends) en in kledingmaat 68.
Ze loopt sinds vlak voor haar eerste verjaardag los.
Schoenmaat is een gok, maar ik heb schoenen maat 19 liggen (zijn mijn oude schoenen) en die zijn echt nog te groot. Ook haar pantoffels van maat 17 zijn nog te groot.
5 maanden geleden
Reactie op Fawnna
Ze is klein (ze was laatste keer bij het cjg 69 cm en nog onder de 7 kg). Z ...
Ik zou dan alleen kunnen adviseren eens bij een kinderschoenenwinkel haar echte maat te laten opmeten zodat je zeker weet welke maat je moet hebben. Anders zou je eventueel voor slofjes met een dikkere zool kunnen gaan.
5 maanden geleden
En leren slofjes? Vanwege het seizoen heb je toch niet veel warmte nodig, gaat alleen om een barrière tussen haar blote voeten en de tegels.
Anders Donsje? Die hebben 0-6 maand, 6-12 maand, enz. Die kleinste twee maten hebben iets meer de zool van een slofje dan echt een schoen maar dat kan in de zomer prima.
5 maanden geleden
Reactie op Fawnna
Ze is klein (ze was laatste keer bij het cjg 69 cm en nog onder de 7 kg). Z ...
Ik denk dat de maat sowieso per merk verschilt.
Maat 14 lijkt me wel heel uitzonderlijk klein. Heb je wel eens de cm van haar voeten gemeten?
Mijn dochter heeft al maat 21 (met groei ruimte hè, dus zeg maat 19/20 in cm) en vind haar voeten niet reusachtig ofzo haha.
Ik zou het zeker is in een winkel laten meten.
5 maanden geleden
Adidas stan smith begint bij 16 😍 die hebben we voor onze dochter (mt 18). En bij Mavies vind je veel leuke schoentjes speciaal voor de kleintjes (flexibele zool).
5 maanden geleden
Ben je niet in de war met dat de schoenmaat niet het aantal centimeters is van de voet? Dus als de voet 13 cm is, heb je niet maat 13 maar bijvoorbeeld maat 20 (ik zeg maar wat hoor). Als je kindje al loopt zou ik echt even naar een kinderschoenenwinkel gaan. Daar kunnen ze de voet goed opmeten en een schoentje adviseren en kan je dochter proeflopen
5 maanden geleden
Mijn dochter heeft ook echt hele kleine voeten, maat 17/18 (combinatie maat H&M) is nog te groot. Maar van mijn oudere dochter weet ik ook dat het per schoen weer verschilt… zou echt haar voetje opmeten, mijn dochter haar voeten zijn ongeveer 10cm. Zo kun je kijken naar de maattabel per merk.
5 maanden geleden
Reactie op babydeN
Mijn dochter heeft ook echt hele kleine voeten, maat 17/18 (combinatie maat ...
H&M valt ook erg ruim!