14 Reacties

8 maanden geleden

Zou ik wel spannend vinden zelf.... sowieso inderdaad de ggd bellen en daar advies vragen lijkt mij het beste om keuze te maken

8 maanden geleden

Ik zou niet gaan, ook al is die dame gevaccineerd, ze kan het nog steeds overdragen. En als het heerst in die klas, is het ook niet zomaar weer verdwenen. Dus ik zou het risico met je kindje niet lopen.

8 maanden geleden

Ik zou niet gaan, als je een onderbuik gevoel hebt dan zal ik daar vooral naar luisteren, je moeder instinct laat je nooit in de steek 💖

8 maanden geleden

Kinderen mogen ook gewoon naar het kdv als ze het hebben, want het is al besmettelijk voordat je weet dat je het hebt. Ik zou dus gewoon gaan. Ze kunnen het overal oplopen.

8 maanden geleden

Eens dat je het overal kan oplopen. Maar als je van te voren weet dat het de ronde daar doet dan zou ik niet gaan denk ik. Tis echt een hele nare ziekte!

8 maanden geleden

Reactie op J1988

Kinderen mogen ook gewoon naar het kdv als ze het hebben, want het is al be ...
Hmm hier ben ik het misschien niet mee eens. Waarom zou je het opzoeken? Ze kunnen het overal oplopen maar hier weet je dat er een grotere kans is toch

8 maanden geleden

Reactie op Charlotte23

Hmm hier ben ik het misschien niet mee eens. Waarom zou je het opzoeken? Ze ...
In de klas van de dochter van iemand die komt is het geconstateerd. Dat betekent niet dat de dochter het heeft. Dat betekent zeker niet dat de moeder het heeft. Dus de kans op besmetting lijkt me hier kleiner dan op een willekeurig kinderdagverblijf op dit moment. Maar goed, ieder voor zich natuurlijk! En ts vraagt om meningen. Mijn mening is dat ik gewoon zou gaan :-)

8 maanden geleden

Reactie op Charlotte23

Hmm hier ben ik het misschien niet mee eens. Waarom zou je het opzoeken? Ze ...
Beter voorkomen dan genezen hé! Ik zou het zelf ook zeker niet opzoeken. Straks m'n mannetje ernstig ziek en dan zit ik met de gedachte dat het mijn schuld is☹️ nou sorry I can't.

8 maanden geleden

Ik zou, ook zeker vanwege je eigen gezondheid, niet gaan.

8 maanden geleden

Mijn man en ik hebben besloten om inderdaad niet te gaan. Mijn schoonfamilie vindt het belachelijk, maar daar trek ik mij niets van aan. Aan de genodigde, die met kinkhoest in de klas van haar dochter heeft te maken, was vanuit de school een flyer verstrekt waar uitdrukkelijk op vermeld staat dat ze niet bij bepaalde groepen in de buurt mag komen, mijn zoon en mijzelf dus. Kortom, bedankt voor het delen van jullie meningen! De meeste van ons hebben dezelfde onderbuik gevoelens 😊

8 maanden geleden

Belachelijk dat die genodigde niet zelf bedenkt om dan gewoon thuis te blijven

8 maanden geleden

Wat een rare schoonfamilie!! Goed dat je niet bent gegaan.