17 Reacties

20 dagen geleden

Hey mama, ik heb er geen er ervaring mee maar is het openbaar vervoer geen optie voor jou?

20 dagen geleden

Reactie op Ruby07

Hey mama, ik heb er geen er ervaring mee maar is het openbaar vervoer geen ...
Helaas is er geen bus die van mij thuis naar de plek van de opvang gaat. Het is heel afgelegen op het platteland meer waar ik echt enkel geraak met de fiets/ auto 😟

20 dagen geleden

Geen ervaring met een bakfiets, maar je kan je kindjes toch ook in normale kinderzitjes vervoeren? Dus één voorop en één achterop.

20 dagen geleden

Misschien even langs de fietsenwinkel brengen om te kijken of er gebreken zijn. Vragen of ze hem helemaal willen keuren. Dat geeft jou misschien ook een beetje zekerheid. Verder zou ik gewoon blijve oefenen desnoods met aardappelzakken ofzo voorsat de kinderen erin gaan

20 dagen geleden

Ik had dat zelfde gevoel met een drie wieler, maar wij hebben nu een twee wieler en dat fietst hetzelfde als een normale fiets!

20 dagen geleden

Ja dit is wel een bekend iets, juist van een driewieler. Een twee wieler fietst veel meer als een normale fiets. Het lastige is wel dat je je fietst natuurlijk niet even omruilt..

20 dagen geleden

Ik heb ooit een paar proefritten op een bakfiets gedaan, maar ik voelde me er ook niet fijn op. Ik heb daarom uiteindelijk gewoon voor een fietszitje gekozen (vind ik veel prettiger fietsen).

20 dagen geleden

Fijn om te lezen dat het iets “bekend” is. Ik had er helemaal geen kennis over, mijn man had het me jaar geleden cadeau gedaan. Ik ga me er toch wat verder over inlezen en zien wat beter is, een gewone fiets met zitjes of toch eerder een tweewieler bakfiets. Thnx!

20 dagen geleden

Reactie op Hala.02

Fijn om te lezen dat het iets “bekend” is. Ik had er helemaal geen kennis o ...
Je kan proef ritten doen, Dolly komt bijvoorbeeld aan huis voor proef ritten.

20 dagen geleden

Ik zou even bij baboe nakijken of jouw fiets onder de terugroepactie valt. Er zijn namelijk wat probleempjes met baboe bakfietsen. Het zou zomaar kunnen dat het geen gevoel is maar dat er echt wat mis is met je bakfiets. Als jouw fiets baboe big of baboe big-e is valt die geloof ik onder de terugroepactie.

20 dagen geleden

Ik heb een twee wiel bakfiets omdat de driewielers veel meer voelen alsof ze gaan kantelen dan een twee wieler. Ik moest ook met de twee wieler wel echt oefenen om er vertrouwd mee te raken dus ben in het begin steeds samen met mijn man en kind korte stukjes gaan doen en ook een paar keer een stukje met lege bak gefietst terwijl man op de kleine lette om wat vertrouwen op te bouwen. Nu is de angst helemaal weg en kan ik echt niet meer zonder, zo ideaal dat kleintje droog zit en je lekker veel zooi mee kunt nemen!

20 dagen geleden

Daarom hebben wij een tweewieler en geen driewieler. Vond een driewieler vreselijk eng fietsen.

20 dagen geleden

Reactie op Doperwt

Je kan proef ritten doen, Dolly komt bijvoorbeeld aan huis voor proef ritte ...
Wij hebben een Dolly. Proefrit en service aan huis. Ideaal. En hele fijne fiets.

20 dagen geleden

Reactie op Sharralanda

Daarom hebben wij een tweewieler en geen driewieler. Vond een driewieler vr ...
Hier hetzelfde! Blij met de tweewieler!💜

20 dagen geleden

Reactie op Mellemeis

Ik zou even bij baboe nakijken of jouw fiets onder de terugroepactie valt. ...
Dit idd. Zou ik ook even checken

20 dagen geleden

Hi mama, hier ook een aantal keer een driewieler geprobeerd tijdens een proefrit maar inderdaad ook heel erg bang te gaan kantelen. Voelt echt heel raar. Je bent hierin niet de enige! Wij hebben nu een tweewieler Lovens, dit is op zichzelf ook een zware fiets (50 kilo) waardoor hij heel stabiel voelt, maar door de aandrijving fietst hij heel licht.

20 dagen geleden

Ik snap wat je bedoelt. Dat ervaarde wij ook met de driewieler. Al zeggen mensen dat het even wennen is. Wij hebben uiteindelijk voor een tweewieler gekozen (urban arrow) en dat fietst zo fijn!