24 Reacties

één jaar geleden

Ik ga Histor intuïtive nemen. Erg mooie kleur, vind ik....

één jaar geleden

Wij hebben urban taupe van flexa. Vind hem zelf heel mooi haha.

één jaar geleden

Reactie op Doperwt

Wij hebben urban taupe van flexa. Vind hem zelf heel mooi haha.
Die hebben wij in de woonkamer. Inderdaad heel mooi!

één jaar geleden

Kangaroe van de gamma is er mooi! Die heb ik in mn huiskamer

één jaar geleden

Ik zou kijken naar de kleuren van Farrow and Ball, die zijn echt prachtig. Die kun je bij de meeste bouwmarkten ook in een goedkopere verf laten mengen (scheelt heel veel geld, en je ziet dat verschil echt niet).

één jaar geleden

Reactie op LAMela89

Ik zou kijken naar de kleuren van Farrow and Ball, die zijn echt prachtig. ...
Even aanvullend, ik vind de kleur Elephants Breath en Drop Cloth heel mooi. https://www.farrow-ball.com/paint-colours?colours=neutral

één jaar geleden

Ik heb Sandy Beach van flexa op 3 van de 4 muren zitten op de kamer wat de baby kamer gaat worden! Maar heb toen die kleur gekozen om te laten mengen met Gamma verf, was goedkoper en ook prima, dekte goed.

één jaar geleden

Hier zittie op de muur

één jaar geleden

In the buff van histor!

één jaar geleden

Deze kleur vind ik persoonlijk heel mooi. Hij heet North sea silt van Pure & Original

één jaar geleden

Reactie op LAMela89

Ik zou kijken naar de kleuren van Farrow and Ball, die zijn echt prachtig. ...
Wij hebben inderdaad de kleur Ammonite van Farrow and Ball. Zijn er super blij mee😊

één jaar geleden

Reactie op DN94

Ik ga Histor intuïtive nemen. Erg mooie kleur, vind ik....
Die hebben wij in onze slaapkamer, hele mooie kleur ja!

één jaar geleden

Sandy Beach van Flexa! Zo een warme kleur en goed te combineren. Dit was de eerste babykamer. Voor de 2e wordt het weer anders, maar dan zie je in elk geval de kleur :)

één jaar geleden

Reactie op Amber2607

Sandy Beach van Flexa! Zo een warme kleur en goed te combineren. Dit was de ...
Wat een leuke commode, waar is deze van 😄?

één jaar geleden

Reactie op fredkroket123

Wat een leuke commode, waar is deze van 😄?
Dit is de Ikea malm kast met 6 lades. Zelf poten onder gezet gok ik. Gaan wij nu ook doen 😆

één jaar geleden

Ladekast Ivar van Ikea. Whitewash overheen gedaan en poten besteld bij prettypegs.nl :)

één jaar geleden

Wij hebben seriously sand van Flexa. Hebben het vandaag op de muur gedaan, zag er al erg mooi uit ondanks dat het nog nat was

één jaar geleden

Ik zag deze vanmiddag voorbij komen, ik heb het gevraagd maar nog geen antwoord. Dit is exact de kleur beige die ik zou willen!🥺

één jaar geleden

Wij hebben destijds voor onze dochter de kleur Sandy Beach gekozen. Nog steeds heel blij mee!

één jaar geleden

Ik zoek een warm beige kleur maar niet te donker anders wordt de kamer zo smal. Hebben jullie tips?