31 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb de box vorige maand weggehaald (met 11 maanden), hij lag er al 2 maanden niet meer in. Mijn kleine wilt alleen nog maar kruipen en cruisen.. het werd een obstakel in onze woonkamer. Het staat nu bij mijn vriendin, die binnekort gaat bevallen 🥰 de ruimte heb ik omgeruild voor een kallax kast (8 vlakken, 2x4 op zijn zij), met bakken vol met speelgoed. Het baby is er helaas echt af 😩💙 tijd voor de volgende fase dus..

5 maanden geleden

Wij hebben al een paar maanden een grondbox omdat hij er niet meer in wilde. Grondbox vind ik nog wel even handig omdat wij een hond hebben. Geeft me soms even iets meer rust als ik met het huishouden of koken bezig ben dat hij dan in de hrondbox zit

5 maanden geleden

Allangggg al weg (bij de eerste vanaf dat hij kon rollen, bij de tweede vanaf dat ze kon tijgeren). Zodra ze kunnen voortbewegen vind ik het beperkend voor de ontwikkeling om ze vast te zetten op een kleine ruimte. Als ze echt even niet in de weg moet lopen dat gaat ze in de eetstoel voor een paar minuten.

5 maanden geleden

Wij hebben hem met 9 maanden weg gedaan omdat we hem niet meer gebruikte.

5 maanden geleden

Weggehaald met 8 maanden!

5 maanden geleden

Oh allemaal al vroeg ook. Mijn zoontje heeft er nooit graag in gelegen en wij gebruiken hem eigenlijk standaard voor als wij even iets uit de auto of boven moeten pakken. Dus om die reden wel handig vandaar de twijfel

5 maanden geleden

Hier wordt de box nog dagelijks gebruikt. Om even in te spelen terwijl wij even wat in de keuken doen of wat pakken. Onze kleine is onwijs ondernemend en ook erg aanhankelijk als ze niet in de box zit hangt ze of in de gordijnen of aan mijn been. Met het hondje vind ik het ook fijn dat als ik even weg loop ik mij niet direct zorgen hoef te maken. Zelf vind ze het wel fijn af en toe in de box. Ik denk dat de box hier weg gaat als ze zelfstandig kan lopen.

5 maanden geleden

Eerste na een 3 maanden. Hij vond de box vreselijk. De tweede klom er met 13 maanden uit. Nu met de derde staat hij er ook nog, ze gebruikt hem niet heel veel.. maar zeker nog bruikbaar. Ik zou echt kijken of je hem nog gebruikt en niet wat anderen doen.

5 maanden geleden

De box is hier ook weg. Eindelijk weer meer speelruimtr

5 maanden geleden

Wij hebben hem na een maand of 5 vervangen voor een grote grondbox. Ivm de hond vind ik een box een must voor als ik de kamer even uit moet

5 maanden geleden

Hier weggehaald met maand of 4?? En weer terug gezet met 9 maanden toen hij alle kanten op ging, 🤣 z'n broer kon nergens meer veilig spelen en hond nergens veilig liggen dus af en toe even momentje rust en speelt hij heerlijk weer in de box

5 maanden geleden

Hier staat hij al een jaar en wordt minstens 2x per dag gebruikt. Hij is erg ondernemend, loopt al en kan overal bij. Dus als ik even naar boven of naar de wc moet, gaat hij in de box, want hij is niet te vertrouwen. Daarnaast gaat hij even in de box voordat hij gaat slapen, ik heb het idee dat hij dan even tot rust komt ipv alle kanten op te gaan. hij gaat dan rustig een boekje bekijken of met blokjes in en uit een bakje doen. Maar ook alles uit de box smijten hoor haha... en huilen dat hij er weer uit wil, maar dan leg ik hem op bed.

5 maanden geleden

Wij hebben hem vervangen met een grondbox. Staat over het algemeen altijd open maar soms is het handig als ik even iets moet doen dat ik haar daar veilig in kan zetten.

5 maanden geleden

Reactie op LAMela89

Hier wordt de box nog dagelijks gebruikt. Om even in te spelen terwijl wij ...
Hier exact hetzelfde afgezien van het stukje over de hond want die hebben we niet. Vaak is het even piepen als hij erin moet, maar zodra hij zijn rust veiligheid vind speelt hij er gerust 20/30 minuten. Ik heb in de box speelgoed dat hij heel leuk vind en waar hij ook echt alleen in de box mee speelt zodat het wel aantrekkelijk blijft om er even in te gaan.

5 maanden geleden

Hier is hij ook al weg. Bij de oudste gebruikte ik hem veel langer. Hij kon zich heel fijn bezig houden en werd er rustig van. Hij sliep zelfs regelmatig eventjes in zijn park rond het jaar. Nu is het park al enkele maanden weg. Zoontje werd er erg boos van. 🙈

5 maanden geleden

Hier staat hij ook nog. Zoontje is net 1 geworden begin deze maand. Ik vind het vooral handig als ik even de was boven wil pakken oid. Ook om hem af en toe even te scheiden van z’n zus zodat ze beide hun eigen dingetje kunnen doen

5 maanden geleden

Reactie op Wald

Hier exact hetzelfde afgezien van het stukje over de hond want die hebben w ...
Ja inderdaad wij gebruiken de box ook elke dag. En wij hebben ook speelgoed die er niet uit komt dus ze vindt dat dan elke keer interessant. Af en toe wisselen van speelgoed en ze is weer tevreden. De katten komen wel een bij haar kijken vindt ze ook heel leuk

5 maanden geleden

Hier wordt de box ook nog dagelijks gebruikt. Z'n favo speelgoed gaat mee erin en dan speelt ie (meestal) echt zeker 20minuten zelfstandig. En anders zit meneer de hele dag op de salontafel, in de gordijnen, in de plantenbak etc. Erg fijn zolang hij er nog even in speelt 😊 kan ik nog even wat doen met handen vrij.

5 maanden geleden

Onze dochter vindt de box vreselijk. Gebruikte hem dus al maanden niet meer dus nu toch echt weggehaald.

5 maanden geleden

Reactie op ykryl92

Ja inderdaad wij gebruiken de box ook elke dag. En wij hebben ook speelgoed ...
Ja, grappig. Wat ik hier doe ik vaak om de dag een ander soort thema in de box qua speelgoed. Ene keer boerderij, dan zet ik twee boekjes over boerderij in de box met little people boerderij dieren en een knuffel en en andere keer weer een ander thema (bijv wilde dieren of bakkerij). Zo is het elke keer wat nieuws.