12 Reacties

8 maanden geleden

Slaapt hier al een maand of 5 op haar buik. Toen vond ik het ook wat spannend maar op deze leeftijd zeker niet meer hoor. Je wil niet weten in wat voor posities ik haar af en toe aantref 馃槀 (zittend, voorover gebogen met haar hoofd op haar knuffel bijvoorbeeld 馃槀) Lekker zijn eigen draai laten vinden, ze bewegen nu zoveel, je kan het niet tegengaan.

8 maanden geleden

Hier slaapt ze op haar buik sinds dat ze zich zelf om rolt. Is in het begin wel even spannend maar ze zijn op deze leeftijd sterk genoeg om het hoofdje te draaien en zich zelf terug te draaien

8 maanden geleden

Hier ook sinds kort een buikslaper! Is een super ontwikkeling dat ze zelf lekker hun slaaphouding gaan kiezen 馃槉

8 maanden geleden

Mijn zoon rolt heel zijn bed door en slaapt vooral op de buik maar ook op zijn zij of rug. Ze zijn echt al sterk genoeg hoor om zelf alles te doen en liggen niet zomaar met het gezicht in het matras. En zo wel dan hebben ze inmiddels de reflex om te draaien als ze niet voldoende adem krijgen. Maak je geen zorgen hoor!

8 maanden geleden

Zeker laten liggen! Zoontje slaapt altijd op zijn buik.

8 maanden geleden

Mijn dochter sliep ook tot 9 maanden op haar rug van begin tot eind in dezelfde positie. Opeens wilde ze op haar buik slapen, overdags liet ik het zo en in de nacht draaide ik haar op terug op haar rug voordat ik ging slapen. Toen bleef ze wel op haar rug liggen, voor een weekje. Nu is ze 10 maanden en draait ze zich weer op haar buik als ik haar terug draai of op haar zij. Ik laat het nu aan haar over. We hebben wel 茅茅n aerosleep matras en topper.

8 maanden geleden

Ja hier ook een buikslaper sinds een aantal dagen. Heb hem ook steeds terug gedraaid de eerste dagen, maar afgelopen nacht laten liggen op z'n buik. Ging prima! Hij is idd sterk genoeg om zich weer terug te draaien.

8 maanden geleden

Die van mij slaapt al maanden op z鈥檔 buik. Als ze hun hoofd goed kunnen draaien, dan kan het wel.

8 maanden geleden

Yes, mijn zoon is ook een buikslaper. Sinds hij kan rollen. Daarvoor alleen op zijn rug.

8 maanden geleden

Ja! Ze slaapt nu ook eindelijk zelfstandig en rolt dan meteen op haar buik als we haar wakker neerleggen. Als ik haar wakker maak rond 08:00 dan ligt ze nog steeds op haar buik. Ze is sterk genoeg om terug te draaien dus het is goed zo :)

8 maanden geleden

Slaapt op z鈥檔 buik sinds hij zelf kan rollen. Sindsdien rolde hij gelijk al naar zijn buik voordat we 眉berhaupt de kamer af waren dus leggen we hem sindsdien maar gelijk zelf op z鈥檔 buik.

8 maanden geleden

Jahoor, hier een ik-ga-liggen-hoe-ik-wil-slaper 馃槀 Zij, rug, buik, achterstevoren, half dubbelgevouwen, billen omhoog op knieen 馃槀 maar veel op buik, sinds hij kan rollen. Lekker laten zoals hij lekker slaapt.