31 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op Nly

Wij hebben wel de bassinet toegewezen gekregen bij klm voor vlucht naar zui ...
Die ervaring hebben wij ook. Mijn ouder reizen mee, maar zij zitten niet bij ons en de bassinet (wel in de buurt, maar niet dezelfde rij).

10 maanden geleden

De Deryan Airtraveller. Echt top!

10 maanden geleden

Reactie op rosalie567

Dankjewel allemaal voor de tips! Ik zal idd een update geven! Hij is bijna ...
Hoe is je vlucht verlopen?

10 maanden geleden

Wij zijn gisteren gevlogen. Ze heeft ongeveer 10 minuten in de bassinet gelegen op een vlucht van 13 uur 🤣 met 7,5 maand paste ze er nog maar net in dus weinig bewegingsruimte. Ze heeft voornamelijk op mij geslapen, met en zonder draagzak. Die is dus zeker een must voor de volgende keer. Zo’n Deryan Airtraveller klinkt ook interessant.. ben benieuwd naar ervaringen

10 maanden geleden

Iemand nog tips voor leuk, klein speelgoed wat makkelijk mee kan in de luiertas? We hebben maar een korte vlucht van 2.5 uur.

9 maanden geleden

Hoe was je vakantie ? Wij gaan volgende week! Ben benieuwd of je nog bepaalde tips heb voor bali en de baby.

9 maanden geleden

Wij vlogen met Singapore Airlines en moesten dus ook in de draagzak de riem ...
Maakte het voor de stewardessen nog uit of je kindje van je af of naar je toe zit in de draagzak en de gordel? Ik heb hem dus altijd van me af op m’n schoot gezet maar realiseer me nu door jouw uitleg dat je de draagzak natuurlijk ook gewoon kunt gebruiken 🙈

9 maanden geleden

Reactie op MarNewMom

Maakte het voor de stewardessen nog uit of je kindje van je af of naar je t ...
wij dragen in de draagzak buik tegen buik. dus zijn gezicht naar ons toe. toen moesten we dus ook de gordel gebruiken. als hij los op schoot zat moesten we sowieso ook de gordel gebruiken. of hij naar ons toe zat of van ons af maakte niet uit.

VRIEND

9 maanden geleden

Volg

9 maanden geleden

wij zijn 4 maanden geleden naar Jamaica geweest. wij hadden een draagzak mee, genoeg eten en flesvoeding. hele fijne vakantie 🌴

9 maanden geleden

De tip: achter in het vliegtuig af en toe je kindje laten kruipen. Niet mega schoon maarja.. hij kan wel even zijn energie kwijt. Neem genoeg Doekjes mee zodat je z'n handjes kan schoonmaken owja en luiers! Bij ons een poepexplosie dus blij dat we genoeg luiers hadden. Daarnaast: - draagzak - pyjama, het kan koud zijn - voeding klaar hebben liggen voor je (hier bv) bij opstijgen pas geven. Niet bij taxieen dan ben je te vroeg - speeltjes maar die waren hier sws minder interessant. Alle knopjes en dingetjes rondom de stoel waren hier leuk