8 Reacties

9 maanden geleden

Philips avent werd hier meteen goed ontvangen. Soms verslikt ze zich maar daarna doet ze het meteen rustiger.

9 maanden geleden

Ik had hierover ook eens een topic geopend. Daar zeiden veel mensen: blijf bij 1 beker, dus niet elke keer switchen. Wij hebben het daarna bij de munschkin 360 graden beker gehouden en ze drinken er nu netjes uit! Had even tijd nodig 🙂

9 maanden geleden

Wij gebruiken een tuitbeker, daar kan ze supergoed uit drinken, we zijn nu aan het oefenen met de munchkin en af en toe een open beker. Ze is alleen echt een druitemaker dus daar heeft ze wat meer moeite mee haha. Gewoon consequent 1 beker blijven gebruiken. juist door te wisselen begrijpen ze er niets meer van.

9 maanden geleden

hi wij zijn gelijk begonnen met een gewone beker. ging eerst voor geen meter maar met doorzettingsvermogen drinkt hij nu heel goed uit een normale plastic beker. heeft denk ik wel een maand of langer geduurd

9 maanden geleden

Wij gebruiken een munchkin 360 beker en dit gaat perfect zo leert hij ook uit normale bekers drinken en is beter voor later

9 maanden geleden

bij mijn dochter nu lukt de 360 graden beker, maar bij mijn zoontje destijds heb ik alle bekers wel geprobeerd. Hij was geloof ik pas ruim 1 toen hij een rietjes beker door kreeg 😅🙈 360 graden beker nog later. Er is dus hoop😂

9 maanden geleden

Zo’n ezpz oefenbeker gekocht, gaat steeds beter en ze kan hem nu ook zelf oppakken en naar d’r mond brengen

9 maanden geleden

Hier is ze nog niet echt fan van water, dus nog niet veel kunnen oefenen want ze duwt de beker meestal weg 😆 in de opvang gaven ze al een tijdje melk in een open beker. Wij oefenden thuis water in een tuitbeker. Maar ik merk sinds een paar dagen dat ze sneller toehapt op het water als ik het ook in een open beker aanbied. Op zich beter dan een tuitbeker maar moeilijker om te leren zelfstandig drinken zonder smossen. Dus ik weet niet goed of ik een 360 graden beker zou proberen.