32 Reacties

6 maanden geleden

20 mei 1 jaar geworden 9 kilo en 74 cm

6 maanden geleden

Nou niet druk om maken hoor. Ik vind t raar dat cb zoiets zegt… alsof je je kind op een dieet kan zetten, wat een onzin… kind is volop in de ontwikkeling en groei! Mijn dochter is ong 75 cm en ook wel rond de 10,5-11 kg. Lekkere borstvoeding spekkies ❤️

6 maanden geleden

Onze zoon is ook 12 maanden en gewicht en lengte is bijna hetzelfde. Gister opgemeten, lengte volgens mij 78 cm en gewicht 11,4.

6 maanden geleden

76 cm en 9,5 kg

6 maanden geleden

Mijn dochter is 11,1kg en 78cm, ze volgt hier gewoon haar lijntje en ze waren helemaal tevreden. Ze is ook helemaal niet dik.

6 maanden geleden

Met 11 maanden woog mijn zoontje tjerk 11,6 kilo en was 72 cm. Ze hebben hier niks van gezegd. Hij is inmiddels 1 jaar en over de 12 kilo. Ik maak mij er absoluut geen zorgen om. Mijn zoontje loopt nog niet en doet ook nog geen enkele poging en volgens CB kan dat wel komen doordat volle baby's iets minder behendig zijn.

6 maanden geleden

Reactie op Roxx

Met 11 maanden woog mijn zoontje tjerk 11,6 kilo en was 72 cm. Ze hebben hi ...
Hoeft ook niet hoor! Mijn dochter was 13,2 kg met 12 maanden en liep met 13 maanden los.

6 maanden geleden

Baby's hebben babyvet , dat is gezond vet. Babyvet heeft een andere opbouw dan het vet dat wij hebben (En ons vet is niet goed). Ik zou blij zijn als mn kindje zoveel babyvet heeft, dus snap het CB hierbij echt niet.

6 maanden geleden

Dochter net 1 jaar 7.5 kilo

5 maanden geleden

8.6 kilo 70.5 cm Dus hier juist gemiddeld kleiner maar niet te licht

5 maanden geleden

Ons zoontje is van 27 mei, en is gister gewogen en gemeten: 79cm bij 11,8kg, bijna hetzelfde als jouw zoontje dus. Was prima volgens het CB, hij volgt zijn curve en zakt daarop zelfs een beetje (zoals passend bij borstvoeding). Hij was ook groot bij de geboorte (boven de +2 op de curve) dat maakt natuurlijk vooral uit: niet hoe zwaar/ groot is hij nu, maar vooral hoe is dit ten opzichte van daarvoor?

5 maanden geleden

25 mei is mijn zoon 1 jaar geworden. Hij is bijna 9 kg en vergelijkbare lengte als de zoon van TS. Mijn zoon zit net iets onder het gemiddelde en is dus "licht", maar heeft verder een lekker bolle toet.