14 Reacties
8 maanden geleden
Ik herken dat van ons buur jongetje… die heeft dit heel lang gedaan 🫣
Hoorde van een buurvrouw dat jongetjes dit meer doen dan meisjes… haar zoontje deed dit ook…
Heb helaas geen tips
8 maanden geleden
Negeren hahah is het enige wat hier werkte. Mijn dochter doet het met fases ook . Iets negeren is trouwens niet zo makkelijk als het klinkt hahaha
8 maanden geleden
Heel herkenbaar, onze dochter van 10 mnd doet dit ook sinds enkele dagen. Heel heftig en intens voor mijn oren hahah. Ik probeer het te negeren of haar uit de situatie te halen als ze begint te gillen/schreeuwen. Ik zie het maar weer als een fase waarin ze haar stem aan het ontdekken is.
8 maanden geleden
Is het een probleem dan haha ze ontdekken hun stem ik gil altijd zachtjes mee dan moet die heel hard lachen 😅
8 maanden geleden
Omg hier ook! En net nu we een weekend weg zijn en in een ontzettend gehorig huisje zitten echt erg (Voor de buren). Ze gilt zo ontzettend hard en inderdaad soms van blijdschap en soms uit frustratie en boosheid ik moet er wel om lachen maar soms denk ik kind doe eens effe rustig haha
8 maanden geleden
Ja hier was mijn oudste ook zon gillerd. Ook een jongetje trouwens. Hij gilde echt om alles. Ook tijdens het spelen in zijn eentje. Mij was verteld dat dit ook het ontdekken van de eigen stem is. Juist iets goeds en niks om je zorgen over te maken. Maar voor je oren wat minder haha
8 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Is het een probleem dan haha ze ontdekken hun stem ik gil altijd zachtjes m ...
Nou ja wel wel een probleem als je in een restaurant zit of in een hotelkamer en anderen er erg last van hebben…
7 maanden geleden
Nou ja wel wel een probleem als je in een restaurant zit of in een hotelkam ...
Nou ja, anderen kunnen er heus wel rekening mee houden dat jij een kleine baby bij je hebt. Wat moeten we dan doen, opgesloten zitten? 😂 İs heel normaal op deze leeftijd, wat @Wallflower zegt ik gil dan zachtjes mee en hij lacht hardop.
7 maanden geleden
Mijn dochter gilt of krijst wel eens buiten de deur als ze haar zin niet krijgt. Of soms gilt ze ook random. Vandaag in de bieb vond ze het leuk om de bieb bij elkaar te krijsen. Het is niet leuk om mensen vooral vrouwen die naar je vies kijken omdat een kind schreeuwt 😭. Wat ik doe is gewoon op mijn mobiel youtube aanzetten. Ik heb zo n bekerhoudertje op stokke kinderen. Daar doe ik youtube op en ineens is ze stil 😂. Helpt bij mijn dochter om stil te zijn. Misschien een idee,?