15 Reacties
8 maanden geleden
Zij bleef aan tafel zitten (deed ook geen administratie ofzo) en ik was zelf aan het stofzuigen. Was 3 dagen na m’n bevalling. Herstel ging super, maar alsnog was het een beetje gek.
8 maanden geleden
Zij bleef aan tafel zitten (deed ook geen administratie ofzo) en ik was zel ...
Oh ja begrijpelijk.. Ze hoort dat eigenlijk van je over te nemen, want okal kan je je goed voelen, moet je voldoende rust pakken😃
8 maanden geleden
Niet perse grappig maar vind het nu (11mnd na bevalling) wel bijzonder. Baby’s mochten geen speen want dan zouden ze in de war raken met de fles, ze zouden de kracht nodig hebben voor het drinken? Ook mochten ze pas na dag 6 beneden in de box liggen volgens haar, het zou te koud zijn beneden voor ze. Verwarming stond boven en beneden op 21 graden 😂
8 maanden geleden
Die van ons was zo lui. Ze kletste erg veel en was ook aardig maar ze zei alleen maar hoeveel ze schoonmaakste zodat wij niks hoefde te doen een week lang nadat ze weg was. Ze haalde het bed af en gooide het voor de wasmachine zonder iets te zeggen zodat we zelf konden aanzetten. En laatste dag had ze dag ervoor paard gereden na zoveel jaar en kon ze amper lopen en dus weer niks gedaan. Heel fijn... :(
8 maanden geleden
Reactie op Selena92
Die van ons was zo lui. Ze kletste erg veel en was ook aardig maar ze zei a ...
Nou.. Ze moeten er juist zijn om je te helpen en je te ondersteunen. Wat apart weer🙄😕
8 maanden geleden
Reactie op Twinmom1209
Niet perse grappig maar vind het nu (11mnd na bevalling) wel bijzonder. Bab ...
Inderdaad, daar heb ik zelf nog nooit van gehoord!
8 maanden geleden
Heb een grote hond die verhaart heel erg. Dus ik met m’n halve OCD ging er niet zo lekker op dat ik niet mocht stofzuigen. Dus zei zet die stofzuiger maar op de hond (vind ie heerlijk btw!) nooit denkende dat ze het zou doen. Beest is wel intimiderend 😅 ja hoor 2sec later stofzuigt ze onze hond. Ik ging stuk. 😂 kijkt ze me aan. Heel droog zegt ze: alles om jou eens rustig te houden 🤷🏼♀️😂 spoiler ze vond grote honden erg spannend🤭 maar die van ons een schat 🥰
8 maanden geleden
Reactie op Frysfamke
Heb een grote hond die verhaart heel erg. Dus ik met m’n halve OCD ging er ...
Awhh dat is wel schattig eigenlijk😅🥰, onze huisdieren zodra de stofzuiger aan gaat zijn ze als de wiedewier weg😂😂😭😭
8 maanden geleden
Onze kraamzorg sprak vooral over zichzelf de hele dag en was zo druk dat onze oren klapperden aan het eind van de dag. Gooide in de tuin balletje met de hond en voerde hele gesprekken met hem. De buren vroegen later of we subsidie voor haar kregen 🤣
8 maanden geleden
Ik voelde me na de bevalling ondanks een knip echt supergoed was zo blij dat ik m’n ‘eigen’ lichaam weer terug had en zo mooi meisje in het wiegje. Ik bruisde van de energie. 😂 Ik had een hele lieve kraamhulp maar ze was nog maar 24 toen ik de eerste avond beneden kwam zag ik overal kruimels en muisjes van het beschuit op de vloer liggen (ik ben best heel netjes 😅 dus kan daar echt niet tegen helemaal als er dus nog bezoek komt ook) dus de eerste avond stond ik te stofzuigen. 😂 Zo ging ik die eerste dagen eigenlijk zo elke keer wel even wat doen. De 3e dag kreeg ik een inval kraamhulp deze dame was wat ouder en ook een stuk pittiger. 🤣 Ik sprong s’ochtends van bed en wilde eigenlijk even naar beneden. Toen trof ik haar op de overloop en ze zei JE BENT TOCH NOG NIET BENEDEN GEWEEST HE?! Rust is echt belangrijk! Ik schrok een beetje en zei ehhh nee. Ik dacht je moest eens weten. 🙈😂
VRIEND
8 maanden geleden
Ik ben helaas niet te spreken over onze kraamvrouw deze keer. De eerste twee keer heel erg tevreden. Deze deed niets. Liet me gerust de hele dag in een doorgelekt bed liggen, ze legde gewoon een matje op het doorgelekte deel. En zo nog veel meer.
Maar qua bizarre verhalen zoals de topicstarter benoemd, heb ik ook wel eentje. Ik had mijn hele zwangerschap al behoefte aan een zacht gekookt eitje. Ze wist niet hoe ze dat moest maken en kreeg uiteindelijk een eitje in een bakje die bijna rauw was.
8 maanden geleden
Ze zei op de 3e dag: “Eigenlijk zijn kinderen helemaal niet leuk” en hield vervolgens een heel betoog waarom dat zo was 🥲
8 maanden geleden
Mijn vriend en ik maken altijd samen het dekbed op omdat ik niet zo groot ben 1,57. Wij hebben daar een trucje voor dat hij in het hoeslaken gaat staan en ik het deken dus aangeef in de puntjes en het hoeslaken zo over hem heen trek.
Nu ging de kraamverzorgster het bed verschonen alleen hij bood aan te helpen omdat het bed niet op klossen stond (was ingezakt).
Dus wat doet hij hij stond al trots klaar in dat hoeslaken (zwaar oververmoeid) dus zij ging helemaal stuk ze zij kom er maar uit ik kan het heel snel 🤣🤣🤣
Zij dacht ook wtf is dit deze man is zwaar oververmoeid hahahaha
8 maanden geleden
Reactie op Wallflower
Mijn vriend en ik maken altijd samen het dekbed op omdat ik niet zo groot b ...
😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣