496 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op Row93

Hi dames ! Ik heb net vanwege een kleine bloeding een echo gehad .. alles z ...
Ja hoor ziet er netjes uit !! Denk einde 5 weken zelfs wel

茅茅n jaar geleden

Hier wederom een echo ivm wederom veel bloedverlies 馃槄 het houdt je bezig. Maar ook, wederom een kloppend hartje en mooi gegroeid 馃コ Ze zag wel bloed in m'n baarmoeder, wat er zeer waarschijnlijk uit zal gaan komen, en hopelijk het vruchtje laat zitten. Dus blijft wederom (馃槀) nog even spannend.

茅茅n jaar geleden

Net een goede echo gehad. Hartje klopt en zag er goed uit. Nu geschat op 8+1 dus paar dagen verder dan ik dacht. Na een MA vorig jaar was het enorm spannend maar dit is wel een opluchting nu. Traantje gelaten toen we hoorden dat alles er nu goed uitziet.

茅茅n jaar geleden

Echo net gehad! 7 +5 鈾ワ笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Yvms123

Hoi allemaal. Mooi om alle echo鈥檚 te zien. Ik ben nu bijna 8 weken zwanger ...
Hoihoi! Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje, en mijn eerste echo staat gepland op 31 oktober, ik ben dan na eigen berekening 10+4 dus ben ook super benieuwd! 24 oktober eerste afspraak vk馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op FirstTimer

Morgen eerste echo, ik ben super zenuwachtig en onzeker gezien ik 2 jaar ge ...
Zoals verwacht nog steeds een beetje onzeker, maar ook zeker in de wolken! Goede echo gehad, kloppend hartje, perfect op maat en zelfs een hoop beweging! 馃グ Vandaag 9w1d

茅茅n jaar geleden

Vandaag hebben wij gelukkig ook weer een goede pretecho gehad. Voor mijn eigen rust laten we elke week even kijken (ivm helaas miskraam vorige zwangerschap). Nu 8+3 of 8+4 weken. Krijg steeds meer hoop dat het goed gaat komen met de kleine aangezien hij al weken achter elkaar goed op termijn groeit en het hartje goed klopt. Echoscopiste heeft het kindje ons als extraatje in 3D laten zien. Was niet de planning maar kregen we als extra erbij馃槃

茅茅n jaar geleden

Reactie op Yvms123

Hoi allemaal. Mooi om alle echo鈥檚 te zien. Ik ben nu bijna 8 weken zwanger ...
Ja dat heb ik ook. Ben niet medisch en heb de eerste echo bij 10+3 weken. Bij de eerste zwangerschap ook zo gehad.

茅茅n jaar geleden

Gisteren mijn eerste echo gehad op 8+1. Er was een mooi kloppend hartje te zien en de kleine bewoog ook al flink 馃グ鉂わ笍 over twee en een halve week mogen we terug voor de termijnecho 鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mylanette

Gisteren mijn eerste echo gehad op 8+1. Er was een mooi kloppend hartje te ...
Wat een mooi nieuws馃憤

茅茅n jaar geleden

Morgen naar de gyneacoloog. Hier heb ik eerst een gesprek daarna onderzoek. Ik hoop echt dat alles goed is met onze kleine pinda!!

茅茅n jaar geleden

Vandaag is het zover.. we gaan onze kleine hopelijk zien met een hartje 馃槏

茅茅n jaar geleden

Reactie op Nikitadg1986

Vandaag is het zover.. we gaan onze kleine hopelijk zien met een hartje 馃槏
Heel veel succes vandaag!

茅茅n jaar geleden

Vandaag de mini weer gezien en hij groeit goed! Normaal pas woensdag 10w maar met huidige groei zitten we al op 10+1 馃グ

茅茅n jaar geleden

Vandeweek weer even mogen spieken naar onze ukkies馃グ. Vrijdag de termijnecho dus dan mogen we weer!

茅茅n jaar geleden

Vandaag eerste echo gehad, termijn klopt precies. Volgende week weer een echo en over 3 weken de termijn echo.

茅茅n jaar geleden

Iemand al enig idee of je hier uit op kan maken of het een jongen of een meisje is?

茅茅n jaar geleden

Eerste echo gehad op 4 oktober. Lekker vaag haha, maar hartje klopte sterk! 馃檹馃徎Was toen 7+6 volgens eigen berekening. Op basis van meting 2 daagjes teruggezet naar 7+4. Nu dus inmiddels 8+3 weken zwanger. Heb nog wel steeds bruine afscheiding/bloedverlies. Had dat voor de echo ook een paar dagen, toen is het even gestopt, maar een dag na de echo begon het weer en heb het nu nog steeds een beetje. De VK zei dat het geen kwaad kon & zag ook geen oorzaak dus monitor het nu maar een beetje. Maakt me wel onrustig, maar ik probeer positief te blijven! 25 oktober tweede echo. Dat moet ik nog wel kunnen uitzitten馃槄

茅茅n jaar geleden

Vandaag weer een echo gehad 馃ぉlinks vorige week, 6w2d en rechts vandaag 7w3d.

茅茅n jaar geleden

Vandaag met 10+4 (toch weer 2 dagen vooruit gezet) de termijnecho gehad en alles was gelukkig goed. Was toch wel spannend weer, maar fijn om de positieve bevestiging te hebben dat het goed zit. Hartje zien kloppen en de kleine deed gezellige sprongetjes, super bijzonder weer!