496 Reacties

één jaar geleden

Iets minder ver dan we dachten, dus waarschijnlijk late innesteling. Kloppend hartje gezien en gehoord, helemaal blij 🥰 nu tussen 6,5 week en 7 in. 25 oktober weer terug 🤍

één jaar geleden

Vandaag de eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien! 😍 Het zag er allemaal heel goed uit, dus ik ben zo blij nu! Na zo ziek te zijn geweest afgelopen weken is dit een enorme opluchting. Ik word nu geschat op 8w2d dus iets verder dan ik dacht, maar over 3 weken terug voor de termijnecho. Kan nu al niet wachten! Maar komend weekend eerst maar eens m'n ouders vertellen 🤗

één jaar geleden

Reactie op Eva-Cath

Vandaag de eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien! 😍 Het zag er a ...
Wat fijn om te zien! Het vroege opstaan meer dan waard dus!! Voor mij nog 8 uur wachten...

één jaar geleden

9 weken en 3 dagen. Kindje was druk aan het bewegen😍

één jaar geleden

Vandaag een goede eerste echo gehad! Hartje mooi zien kloppen, de VK vond het er allemaal heel goed uit zien 🥰 Wel 3 dagen terug gezet voor nu

één jaar geleden

Reactie op Leidy1988

Wat fijn om te zien! Het vroege opstaan meer dan waard dus!! Voor mij nog 8 ...
Jaa, het was het zeker waard! Ben ook niet meer gaan werken daarna. Heb genoeg activiteit voor een dag gehad 😅 Succes met wachten nog! Hopelijk heb je net zo'n mooi resultaat 🤗

één jaar geleden

Gisteren een pretecho gehad op 10 + 1! Alles prima te zien en enorm beweeglijk 🥹😍! Hartje sloeg 180 - vond ik wel heel veel maar blijkbaar gaat dit vanaf nu zakken… Binnen 2weken naar de gynaecoloog voor 12-weken echo en NIPT.. spanneeeeend 🥰🥰

één jaar geleden

Reactie op 170523bb

Eerste echo gehad op 4 oktober. Lekker vaag haha, maar hartje klopte sterk! ...
Vandaag toch een echo gehad omdat ik gisteren weer helder rood bloedverlies had. Gelukkig was alles goed en bloedverlies niet te herleiden. Hartje klopte en VK zei dat alles er goed uitzag. Heel erg opgelucht!

één jaar geleden

Reactie op Camilletje

Gisteren een pretecho gehad op 10 + 1! Alles prima te zien en enorm beweegl ...
Ja heel normaal hoor die hartslag. Hij daalt wel iets, maar gaat nog altijd veel sneller dan die van ons. Fijn dat het goed was!

één jaar geleden

Vandaag ook mijn eerste echo gehad. Volgens eigen berekening ben ik vandaag 8 weken en 1 dag, maar de verloskundige had me ietsje terug gezet. Rond de 7 weken 6 dagen en 8 weken, maar dat klopt dus aardig met mijn eigen berekening! Het hartje klopt! 🥰 Na een miskraam van een tweeling vorig jaar en na ruim 2 jaar proberen, is dit een hele opluchting! ❤️

één jaar geleden

Wat een spanning allemaal. Na goed zoeken werd het gevonden! Een heel klein baby'tje met een onwijs mooi kloppend hartje❤️

één jaar geleden

Hier vandaag ook de eerste echo. Het was even zoek maar kleine frummel werd gevonden. Precies 8 weken zoals zelf ook berekend. Hartje klopte goed, dooierzakje was nog te zien alsook de vlies die om het vruchtje zit en alles zag er goed uit! 🥰 Over twee weken de termijnecho. Vond dit zo fijn na mijn ellendige schijnzwangerschap afgelopen voorjaar...

één jaar geleden

Vandaag weer even ons wondertje mogen bekijken 😍 alles klopt kwa groei en duur van de zwangerschap 🍀

één jaar geleden

Hier ook een mooie echo berekend op 9w+5d ikzelf dacht 10 weken dus komt mooi overeen. We zijn in de wolken😍

één jaar geleden

Weken gewacht op de dag van de echo, bij 10+3 (ben niet medisch dus eerder was niet nodig), en deze week moeten afzeggen omdat ik corona heb. Best wel ziek van, en voel me nu ook een heel klein beetje zielig dat het niet doorgaat..

één jaar geleden

Vandaag een heel mooie eerste echo gehad. Een hele opluchting. Hartje klopte en alles zag er goed uit! Ben heel blij.

één jaar geleden

Weken gewacht op de dag van de echo, bij 10+3 (ben niet medisch dus eerder ...
Ooow dat is idd heel vervelend. Hopelijk voel je je niet al te ziek door de corona en kan je snel alsnog de echo gaan doen!!

één jaar geleden

Vandaag de eerste echo gehad. 5 dagen vooruit gezet. Op dit moment 8+5 weken zwanger.

één jaar geleden

27 oktober de termijn echo. Zou dan precies 11 weken moeten zijn, zo spannend!

één jaar geleden

Hoi allemaal! Ik heb vandaag mn eerste echo gehad, waar ik dacht ongeveer 8 weken zwanger te zijn van ons 3e kindje. Dit bleek echter even anders.... Nu waarschijnlijk +-6 weken zwanger van ons 3e&4e kindje .. 🙈 1 hartje leek de kloppen, de andere was nog niet echt zichtbaar. Kortom... veel onzekerheid voor de komende 2 weken. Daarna hopen wij 2 levendige kindjes te zien!